تقدیر از تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در اقامتگاه سفارت ایران در توکیو

به گزارش مجله آرنا، مرتضی رحمانی موحد سفیر کشورمان در ژاپن از تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که قهرمان تورنمت چهارجانبه توکیو با شرکت کشورهای ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شده بود، طی مراسمی در اقامتگاه سفارت ایران در توکیو، تقدیر به عمل آورد.

تقدیر از تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در اقامتگاه سفارت ایران در توکیو

به گزارش مجله آرنا، مرتضی رحمانی موحد سفیر کشورمان در توکیو ضمن خوشامدگویی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران، از کوشش و زحمات تیم در کسب افتخار و سربلندی کشورمان در این مسابقات تشکر کرد.

وی با ابراز امیدواری از این که روند پیروزی ها و افتخار آفرینی این تیم ادامه یابد و در پارالمپیک 2020 توکیو نیز حضور یابند، گفت: از هماهنگی مسئولین ژاپنی به ویژه شرکت میتسوبیشی نیز به خاطر پذیرش این تیم ممنونم.

کاوا ایشی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال با ویلچر ژاپن و 3 نفر از مسئولین ژاپنی نیز همراه تیم ایران در این مراسم شرکت کردند. نایب رئیس فدراسیون بسکتبال با ویلچر ژاپن ضمن تبریک کسب مقام نخست ایران در این بازی ها از شرکت تیم ایران قدردانی کرد.

وی گفت: این مسابقات چهارجانبه در حقیقت میدانی برای محک زدن داوران، بازیکنان و کادر پزشکی ژاپن بود و درس خوبی داوران ژاپنی از داور ایرانی شرکت کننده در این تورنمت کسب کردند.

گفتنی است که در مسابقات بین المللی چهارجانبه بسکتبال با ویلچر میتسوبیشی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار نهایی پیروز شد تیم استرالیا را شکست دهد و عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 240

به "تقدیر از تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در اقامتگاه سفارت ایران در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در اقامتگاه سفارت ایران در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید