شریعتی: مسابقات آسیایی ملاک خوبی برای محک زدن کادر فنی تیم ملی والیبال نیست

به گزارش مجله آرنا، ملی پوش پیشین والیبال ایران اعتقاد دارد، مسابقات قهرمانی آسیا نمی تواند ملاک خوبی برای ارزیابی عملکرد کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان باشد.

شریعتی: مسابقات آسیایی ملاک خوبی برای محک زدن کادر فنی تیم ملی والیبال نیست

محمد شریعتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله آرنا در خصوص پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل کره جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ایران کاملاً بر بازی مسلط بود و کره هم در چند سال اخیر نشان داده که در حد والیبال ایران نیست.

ملی پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: مهمترین نکته در بازی با کره، دریافت های خوب بازیکنان ایران بود که توپ را به برترین شکل ممکن به دست پاسور رساندند. بازیکنان ایران در سرویس هم بسیار خوب عمل کردند، به طوری که پاسور کره پیروز نشد توپ های خوبی به دست اسپکرهای این تیم برساند.

پاسور پیشین تیم ملی ایران گفت: تیم هایی مثل پاکستان و هنگ کنگ اصلاً در حد و قواره والیبال ما نیستند و محک اصلی تیم ملی در بازی با ژاپن خواهد بود. تیم ایران با کادری ایرانی وارد مسابقات شده است و من امیدوارم که در خاتمه نتیجه مطلوبی کسب کند.

شریعتی در خصوص ادامه کار کادر فنی فعلی تا المپیک 2024 پاریس خاطر نشان کرد: کادر فنی فعلی باید آزمایش گردد و مسابقات قهرمانی آسیا، ملاک خوبی برای محک زدن آنها نیست. تفاوت تیم ها و تورنمنت های آسیایی با مسابقات دنیای، بسیار زیاد است و اگر مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا و آسیایی را ملاک ارزیابی کادر فنی قرار دهیم، اشتباه بزرگی را مرتکب شده ایم. عیار تیم ملی و کادر فنی در لیگ ملت های 2022 تعیین خواهد شد.

وی توضیح داد: تیم ملی و کادر فنی پس از لیگ ملت های والیبال، حدود دو سال فرصت دارند تا برای المپیک آماده شوند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که مسابقات انتخابی المپیک از مسابقات قهرمانی آسیا، بسیار سخت تر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1716

به "شریعتی: مسابقات آسیایی ملاک خوبی برای محک زدن کادر فنی تیم ملی والیبال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتی: مسابقات آسیایی ملاک خوبی برای محک زدن کادر فنی تیم ملی والیبال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید