شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان ایران شد

به گزارش مجله آرنا، همان طور که انتظار می رفت، دکتر داورزنی حمایت همه جانبه و کامل خود از تیم والیبال بانوان ایران را اعلام کردند و حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 را به عنوان بازی های مهم تدارکاتی برای بازیکنان جوان جهت کسب تجربه و حضور پیروز بانوان در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا دانستند.

شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان ایران شد

میترا شعبانیان تا خاتمه مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا سرمربی تیم بانوان ایران شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام حرمت السادات زبردست سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، میترا شعبانیان به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال بانوان ایران انتخاب شد.

صبح امروز (یکشنبه 3 آذر) دکتر داورزنی رئیس فدراسیون جلسه ای پیرامون تیم ملی بانوان با حضور دکتر فتاحی، زبردست و شعبانیان برگزار کرد و پس از آن میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان که پیش از این نیز سابقه حضور در تیم بانوان ایران را داشت، بار دیگر راهنمایی تیم بانوان را تا خاتمه مسابقات زیر 19 سال آسیا که سال آینده برگزار خواهد شد، بر عهده گرفت.

زبردست پس از جلسه امروز گفت: همان طور که انتظار می رفت، دکتر داورزنی حمایت همه جانبه و کامل خود از تیم والیبال بانوان ایران را اعلام کردند و حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 را به عنوان بازی های مهم تدارکاتی برای بازیکنان جوان جهت کسب تجربه و حضور پیروز بانوان در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا دانستند.

مسابقات انتخابی المپیک والیبال بانوان در آسیا، 17 تا 22 دی ماه امسال در تایلند برگزار خواهد شد و بانوان والیبال ایران با تیم های کره جنوبی، اندونزی و قزاقستان همگروه هستند.

مسابقات قهرمانی بانوان زیر 19 سال آسیا نیز از 31 خرداد تا 7 تیر سال آینده در چین برگزار خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 489

به "شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید