تقی عسگری: در برابر کرونا مقاومت کنیم

به گزارش مجله آرنا و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تقی عسگری پدر شیرجه ایران گفت: امیدوارم همه خانواده ورزش بویژه پیشکسوتان همواره شاد و سلامت باشند. در حال حاضر به دلیل درد پاهایم نمی توانم از خانه بیرون بروم و از طرف دیگر نیز کارهای پیگیری مربوط به جراحی ستون فقرات همسرم را باید انجام دهم.

تقی عسگری: در برابر کرونا مقاومت کنیم

وی با بیان اینکه کرونا روحیه مان را خراب کرد بیان داشت: نمی دانم چه زمانی از شر این ویروس منحوس خلاص می شویم. تا قبل از آن کمی از خانه بیرون می رفتم، خرید می کردم؛ به خیلی از امور زندگی رسیدگی می کردم اما از زمان شیوع کرونا خانه نشین شده ام و دیسک کمر شدید امانم را بریده است.

عسگری ادامه داد: می دانم خیلی از پیشکسوتان نیز همانند من در این شرایط کرونا کلافه شده و روحیه خود را از دست داده اند. اما باید مراقبت و مقاومت کرد تا هرچه زودتر از شر آن خلاص شویم.

تقی عسگری متولد بهمن ماه سال 1303 است و در مسابقات بازی های آسیایی دهلی نو سال 1330 پیروز شد در دو رشته سکو و شیرجه دو مدال نقره کسب کند. وی همچنین در سال 1323 نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شد و از آن سال تا سال 1344 به طور متناوب در یازده دوره از مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد و عمر قهرمانی اش 21 سال طول کشید. در این یازده دوره، 9 بار قهرمان و دو بار هم نایب قهرمان شد. آخرین سالی که عسگری در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد 41 ساله بود و پس از کسب مقام نخست از مسابقات خداحافظی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1040

به "تقی عسگری: در برابر کرونا مقاومت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی عسگری: در برابر کرونا مقاومت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید