تماس کلوپ با پدر امباپه برای پیوستن وی به لیورپول

به گزارش مجله آرنا، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای متقاعد کردن امباپه، ستاره پی اس جی با پدر این بازیکن تماس برقرار کرد.

تماس کلوپ با پدر امباپه برای پیوستن وی به لیورپول

به گزارش مجله آرنا، لیورپول که با راهنمایی کلوپ طی دو فصل گذشته به یکی از بهترین تیم های باشگاهی دنیا تبدیل شده است، در کوشش است تا امباپه آینده دار را راهی لیگ جزیره و این تیم کند.

این بازیکن که به شدت در تیررس رئال مادرید نیز واقع شده است، چیزی حدود 250 میلیون پوند برای سرخ پوشان مرسی ساید هزینه خواهد داشت.

پایگاه فرانسوی Le10 Sport؛ ادعا نموده که کلوپ، سرمربی لیورپول به خاطر جویا شدن از شرایط علاقه امباپه برای پیوستن به تیم صدرنشین لیگ برتر، با پدر این بازیکن تماس گرفته است.

البته کار لیورپول برای جذب امباپه آسان به نظر نمیرسد، زیرا رئال مادرید مدت هاست به دنبال فاتح جام دنیای است و زیدان تاکید زیادی بر روی خرید این بازیکن دارد.

طبق بعضی گزارش ها، چندی پیش انتقال کیلیان امباپه به رئال تمام شده بود، اما بحران کرونا باعث شد این انتقال به زمان دیگری موکول گردد.

از سویی پی اس جی نیز تمام کوششش را برای حفظ ستاره اش خواهد نمود و به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد خیره کننده 50 میلیون یورو درآمد خالص در هر فصل را به وی خواهد داد. پیشنهادی که می تواند امباپه را برای ماندن در پاریس وسوسه کند.

این مهاجم در رقابت های این فصل 30 گل در رقابت های مختلف برای تیمش به ثمر رسانده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 924

به "تماس کلوپ با پدر امباپه برای پیوستن وی به لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس کلوپ با پدر امباپه برای پیوستن وی به لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید