جدیدترین و زیباترین مجموعه مدل هفت سین 97

به گزارش مجله آرنا، برای انتخاب مدل هفت سین 97 می توانید از سمبل ها و رنگ مد سال جاری یاری بگیرید. در این اینجا انواع سفره هفت سین با رنگ سال 97 یعنی بنفش و مدل های فانتزی دیگر از هفت سین ارائه شده است.

جدیدترین و زیباترین مجموعه مدل هفت سین 97

هر سال نماد خاص خود را دارد، مثلا نماد سال 96 خروس و نماد سال 97 سگ است. علاوه بر نماد یا حیوان سال، هر سال رنگ مخصوصی به عنوان رنگ سال در نظر گرفته می گردد و اغلب مردم سعی می نمایند، لباس ها، تزیینات منزل و سفره هفت سین خود را طبق آن تهیه نمایند.

برای مد سال 1397 شمسی و سال 2018 میلادی رنگ بنفش تیره یا بنفش مات (Ultra Violet) معرفی شده است. رنگ بنفش که از ترکیب رنگ قرمز و آبی به دست می آید، به عنوان یک رنگ شاهانه و اشرافی شناخته می گردد. اگر می خواهید اطلاعات کاملی در خصوص رنگ سال 97 و ست کردن انواع رنگ ها و لباس های دیگر با آن را بدانید، می توانید از این مطلب بازدید نمایید: رنگ سال 97 چیست و اصول ست کردن آن چگونه است؟

برای تزیین و تهیه بهترین مدل هفت سین 97 نیز با توجه به رنگ و سبک ظروف و چیدمان آن ها می توانید از مدل هایی که در ادامه آمده است ایده بگیرید.

انواع مدل هفت سین سال 97 با رنگ بنفش

همچنین بخوانید: ایده ها و ابتکاراتی برای سفره هفت سین عید

مدل های مختلف هفت سین فانتزی

برای چیدن هفت سین سال جاری خود می توانید از انواع تزیینات و ظروف فانتزی نیز بهره ببرید. در این قسمت می توانید مدل های زیبا از هفت سین های خلاقانه مختلف را ببینید.

همچنین بخوانید: آموزش درست کردن 2 مدل سبزه فانتزی برای هفت سین

گروه خانه داری مجله آرنا

منبع: setare.com
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1336

به "جدیدترین و زیباترین مجموعه مدل هفت سین 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین و زیباترین مجموعه مدل هفت سین 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید