حبیبی: 5 لژیونر در اردوی تیم ملی هندبال غایب هستند

به گزارش مجله آرنا، سرمربی تیم ملی هندبال گفت: از 30 نفری که به اردوی تیم ملی دعوت شدند، 5 نفر غایب هستند.

حبیبی: 5 لژیونر در اردوی تیم ملی هندبال غایب هستند

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال در تبادل نظر با ، درخصوص اردوی آماده سازی تیم ملی اعلام کرد: این سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال است که از روز شنبه شروع شده و تا آدینه ادامه خواهد داشت. در این اردو 30 نفر از افرادی که در لیگ خودمان و لیگ های اروپایی حضور دارند، دعوت شده اند. با توجه به مصدومیت بعضی از ملی پوشان در اردوی گذشته، حالا با برطرف این مصدومیت ها همه حاضر هستند.

او ادامه داد: 5 نفر از بچه ها نتوانستند در این اردو حضور داشته باشند. سعید حیدری راد و علیرضا موسوی که در عضویت باشگاه دینامو بخارست هستند علیرغم مکاتباتی که با این باشگاه داشتیم و صحبتی که خودم شخصا با سرمربی این تیم داشتم، اما با مخالفت این باشگاه روبرو شدیم و این 3 نفر نتوانستند به ما اضافه شوند.

او اضافه نمود: پویا نوروزی نژاد هم که با یک تیم آلمانی قرارداد خود را فسخ نموده است، اما با اطلاع رسانی و هماهنگی با ما در این اردو حاضر نشده است. علی مهدی زاده بازیکن تیم ملی جوانان که در تیم دانشجویان سیدنی عضویت دارد و با این تیم در رقابت های باشگاه های دنیا شرکت خواهد نمود. امین یوسف نژاد هم به دنبال عقد قرارداد با باشگاه جدیدش است و این 5 نفر نتوانستند در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی گفت: 25 بازیکن دیگر در اردوی تیم ملی هستند و برادران استکی هم پا به پای دیگران تمریناتشان را ادامه می دهند، که البته سجاد استکی باتوجه به مصدومیتی که از ناحیه مچ پا داشت از روز دوم اردو را ترک کرد تا به درمان خود بپردازد و از بین لژیونر ها الله کرم استکی، محسن باباصفری و شاهو نصرتی در تمرینات ادامه دارند که تمرینات را به صورت 2 نوبت در صبح و بعداز ظهر و با انرژی بالا ادامه می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 156

به "حبیبی: 5 لژیونر در اردوی تیم ملی هندبال غایب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: 5 لژیونر در اردوی تیم ملی هندبال غایب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید