خبرنگاران تخصیص 11میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پروژه های عمرانی شهرداری رامسر

به گزارش مجله آرنا، نوشهر- خبرنگاران - شهردار رامسر گفت: دولت 11میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در حوزه پل سازی، راهنمایی آب های سطحی و دیواره سازی پل ها به وسیله منابع استانی برای شهر رامسر اختصاص داده است.

خبرنگاران تخصیص 11میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پروژه های عمرانی شهرداری رامسر

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار مجله آرنا، احمد خوش قلب روز پنجشنبه در جمع مجله آرنا رامسر با اشاره به بودجه 62 میلیارد تومانی شهر رامسر در سال 99 گفت: ساخت پل ارتباطی در لات محله، جداره سازی رودخانه های سطح شهر به ویژه صفارود، ساخت کانال راهنمایی اب های سطحی و لوله گذاری برای راهنمایی اب های سطحی در شهر رامسر با این اعتبارات دولتی اجرایی می گردد.

وی با اشاره به ساخت پل در منطقه لات محله رامسر گفت : این پل به منظور باز شدن گره ترافیکی این منطقه و با اعتبار 10 ساخته می گردد که این میزان پنج میلیارد تومان دولتی و بقیه هم از اعتبارات داخلی شهرداری تامین می گردد.

وی با بیان انکه این پل، منطقه لات محله را به لپاسر متصل می نماید گفت: ساخت این پل یاری می نماید تا بار ترافیکی ایجاد شده در منطقه لات محله که به دلیل تردد مسافران و گردشگران در راستا رفت و برگشت ییلاق جواهرده در داخل شهر کاهش دهد.

خوش قلب با بیان انکه پیمانکار ساخت این پل از روز گذشته در این مکان مستقر شده و اماده عملیات اجرای ساخت پل است اضافه نمود : طول این پل 52 متر و عرض سواره ان 11 متر است که احتساب یک و نیم متر پیاده رو از هر طرف به 14 متر می رسد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به سیل های مخرب سال های گذشته در رامسر و ابگرفتگی معابر گفت: در حال حاضر چهار نقطه حساس و ابگیر در سطح شهر وجود دارد که با اختصاص یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار دوتی و همچنین یک میلیارد و 100 تومان از اعتبار داخلی شهرداری، عملیات اجرایی ساخت کانال راهنمایی ابهای سطحی در چهار فاز انجام می گردد.

شهردار رامسر همچنین با اشاره به اهمیت جداره سازی رودخانه ها در فصل باران های شدید گفت: برای جلوگیری از تخریب های ناشی از سیلاب نیز جداره سازی رودخانه سطح شهر به ویژه صفارود با اعتبار استانی سه میلیارد و 500 میلیون تومان به طول 2 هزار و 500 متر مربع است به مناقصه گذاشته شد، بعلاوه اینکه سه میلیارد و 500 میلیون تومان نیز از اعتبار داخلی شهرداری نیز برای تکمیل این تخصیص می یابد.

وی در ادامه اضافه نمود: همچنین در برای لوله گذاری هزار متر برای راهنمایی اب های سطحی یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار های استانی برای اجرای این پروژه اختصاص داده شد و خرید لوله های نیز بر عهده شهرداری گذاشته شد، اما به دلیل انکه شهرداری رامسر در ان زمان مسائل اقتصادی داشت لوله ها را نخرید که دور جدید لوله ها به طور کامل خریداری شد که عملیات ان از طریق پیمانکار انجام می گردد.

به گفته خوش قلب همچنین احداث دیواره داخلی رودخانه چالدره به طول 33 متر با پیشرفت فیزیکی 60 درصد با اعتبار 350 میلیون تومان، 18 هزار متر مربع اسفالت سطح شهر ،احداث برید های عرضی در رودخانه صفارود با هماهنگی امور اب با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان، خرید ماشین به هزینه 740 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری رامسر بخشی دیگر از اقدامات مهم این نهاد در راستای خدمات شهری به شهروندان بوده است.

وی همچنین لایروبی تمامی رودخانه ها با هدف جلوگیری از پیامد های ناشی از سیل تا انتها شهریور را از دیگر اقدامات این نهاد خواند و اضافه نمود: همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا 14 هزار لیتر مواد ضد عفونی و گند زدایی را به طور روزانه در سطح شهر از سوی نیروهای شهرداری صورت گرفت.

شهرستان 80 هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 969

به "خبرنگاران تخصیص 11میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پروژه های عمرانی شهرداری رامسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تخصیص 11میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پروژه های عمرانی شهرداری رامسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید