خبرنگاران سه نفر از افراد منتقل شده از کشتی در ژاپن به روسیه کرونا دارند

به گزارش مجله آرنا، مسکو - خبرنگاران - وزارت بهداشت روسیه گفت که سه نفر از هشت تبعه روسیه که از کشتی دایموند پرینسس در ژاپن به روسیه منتقل شدند به بیماری کرونا مبتلا هستند.

خبرنگاران سه نفر از افراد منتقل شده از کشتی در ژاپن به روسیه کرونا دارند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وزارت بهداشت روسیه در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی این وزارتخانه منتشر کرد، آورده است: مطابق با تصمیم ستاد عملیاتی هشداردهی سرایت و انتشار کرونا، هشت تبعه روسی از کشتی دایموند پرینسس به روسیه منتقل شدند.

در بیانیه گفته شده است: بقیه شهروندان روس (که از کشتی دایموند پرینسس خارج شدند) از پرواز با هواپیمای ویژه و مجهز وزارت موقعیت های اضطراری روسیه خودداری کردند.

انتقال این افراد با هواپیمای وزارت موقعیت های اضطراری روسیه و با هماهنگی وزارت خارجه و سفارت روسیه در ژاپن و مشارکت متخصصان سازمان پیشگیری از بیماریهای واگیر و پزشکان روس انجام گرفت.

در ادامه بیانیه وزارت بهداشت روسیه امده است: حال عمومی افرادی که به روسیه منتقل شدند خوب است و سه نفر هم که به کرونا مبتلا شده اند نشانه های خفیفی از این بیماری بدون مسائل جدی دیده می گردد و هیچ خطری سلامتی این افراد و خانواده های انها را تهدید نمی کند.

وزارت بهداشت روسیه خاطرنشان نموده است که هشت تبعه روس منتقل شده به روسیه و نیز افرادی که در انتقال این افراد شرکت داشتند 14 روز در شهر کازان پایتخت جمهوری تاتارستان در یک مرکز ویژه بیماریهای عفونی که همه شرایط برای زندگی فراهم شده است، در قرنطینه بسر خواهند برد.

کرونا دستکم 634 نفر ازسرنشینان کشتی دایموند پرینسس را آلوده نموده و دو مورد مرگ گزارش شده است. مقام های ژاپنی این کشتی را به مدت دو هفته در بندر یوکوهاما ایزوله کردند. کوشش ها برای قرنطینه کردن این کشتی باعث شد که ویروس کرونا بسرعت در بین مسافران گسترش یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 748

به "خبرنگاران سه نفر از افراد منتقل شده از کشتی در ژاپن به روسیه کرونا دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه نفر از افراد منتقل شده از کشتی در ژاپن به روسیه کرونا دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید