خبرنگاران واژگونی اتوبوس در محور لردگان به ایذه یک کشته داشت

به گزارش مجله آرنا، شهرکرد- خبرنگاران- رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بامداد روز چهارشنبه در محور لردگان به ایذه در محدوده شهر منج گفت: این حادثه یک کشته و 2 زخمی برجا گذاشت.

خبرنگاران واژگونی اتوبوس در محور لردگان به ایذه یک کشته داشت

به گزارش روز چهارشنبه مجله آرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ سید غلامعلی نوربخش اضافه نمود: یکی از سرنشینان این اتوبوس به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت و 2 سرنشین دیگر نیز مصدوم و توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منچ منتقل شدند.

وی به اعزام نیروهای امدادی و پلیس به منطقه حادثه اشاره نمود و گفت: در آنالیز اولیه، علت حادثه خروج اتوبوس از جهت جاده و برخورد با ترانشه کوه عنوان شد که باعث واژگونی خودرو شده است.

نوربخش گفت: کارشناسان پلیس راه علت این سانحه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اتوبوس و همچنین لغزندگی جاده ناشی از بارندگی اعلام کردند.

وی با اشاره به شروع بارش در تمامی محورهای استان از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند و عجله و شتاب نداشته باشند.

به گزارش مجله آرنا، محور لردگان به ایذه از محورهای پرتردد و ترانزیت جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از 42 هزار تردد در این محور انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1230

به "خبرنگاران واژگونی اتوبوس در محور لردگان به ایذه یک کشته داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واژگونی اتوبوس در محور لردگان به ایذه یک کشته داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید