خبرنگاران و دانشگاه علم و صنعت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجله آرنا، ارتباط با دانشگاه یکی از عوامل تأثیرگذار بر پیشرفت روزافزون صنایع مختلف در دنیای امروز است. این امر مدتی است در کشورمان مورد توجه قرار گرفته، تا جایی که علاوه بر تمایل شرکت ها، به خصوص در زیست بوم استارتاپی، بسیاری از دانشگاه ها، مرکزی مجزا برای آن تعریف نموده اند. برای نمونه اقدامات این چنینی بعضا در قالب واحدی تحت عنوان ارتباط با صنعت دنبال می گردد یا بعضی دانشگاه ها با احداث پارک علم و فناوری درصدد تعامل حداکثری با صنعت هستند.

خبرنگاران و دانشگاه علم و صنعت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

شرکت سفرهای مجله آرنا که به یاری تکنولوژی توانسته در مدت زمان 8 سال فعالیتش، راهکار های جدیدی در صنعت گردشگری ایجاد و رفتار جامعه را به خرید مطمئن آنلاین تغییر دهد، این بار به هدف ایجاد همکاری های آموزشی-پژوهشی و توسعه تعامل با نخبگان کشور، در تازه ترین اقدامش تفاهم نامه ای 3 ساله با دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت به امضا رسانده است.

مجید حسینی نژاد، بنیان گذار و مدیرعامل این شرکت دراین باره می گوید: در تمامی این سال ها ایده های واگرای متخصصان ما که حاصل دانش فنی بالای آنها است، باعث شده مجله آرنا سطح متفاوتی از خدمات در حوزه گردشگری را به مردم ارائه دهد. به عنوان سازمانی که همواره ارزش به کارگیری دانش نخبگان کشور را درک نموده و در پی شکستن مرزهای فکری و عملیاتی بوده است، از هر کوششی برای ارتباط مستقیم با محیط های دانش بنیان، به خصوص دانشگاه استقبال می کنیم. خوشحالیم که تفاهم نامه با دانشگاه علم و صنعت نیز در راستای همین اهداف بلندمدت نهایی شد.

وی اضافه نمود: این تفاهم نامه به ما یاری خواهد نمود تا حد اعلای کوشش خود را برای حل مسائل و معضلات فعلی، از دریچه علمی-تحقیقاتی به کار گیریم. هدف بعدی مان بودن در کنار دانشجویان و یاری به آنها برای اتخاذ برترین تصمیم برای آینده شان است. برگزاری کارگاه های تجربی به وسیله مدیران مجله آرنا ، مشاوره در مسیر آینده شغلی به دانشجویان و تشریح نیازهای فعلی صنعت از طرفی و حمایت های مادی-معنوی از فعالیت های جاری آنها از این موارد هستند. شک نداریم که این تعامل پیوسته و نزدیک، در نهایت به تسهیل فرآیند جذب این استعدادها در مجله آرنا ختم می گردد؛ چراکه ایجاد پلی بین نیازهای صنعت و توان علمی دانشگاه همواره باعث ایجاد ارزش اضافه نموده برای همه طرف ها خواهد شد.

آنالیز نیازهای دو طرف به فناوری های نوین، حمایت مادی و معنوی از رخدادهای تعاملی دانشگاه، بازدیدهای دوطرفه و تربیت نیروی انسانی متخصص از دیگر مواردی است که دو طرف برای توسعه همکاری ها در متن تفاهم نامه قید نموده اند.

منبع: علی بابا
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2265

به "خبرنگاران و دانشگاه علم و صنعت تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران و دانشگاه علم و صنعت تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید