خبرنگاران کریسمس با طعم تلخ انفجار در شهر نشویل آمریکا

به گزارش مجله آرنا، تهران- خبرنگاران- با شروع برگزاری جشن های مراسم کریسمس در امریکا، خبر انفجار خودرو در شهر نشویل ایالت تنسی در صبح روز آدینه که به گفته پلیس عمدی بوده است، جامعه ایالت متحده را نگران کرد.

خبرنگاران کریسمس با طعم تلخ انفجار در شهر نشویل آمریکا

به گزارش بامداد شنبه مجله آرنا از شبکه ان بی سی نیوز، در اطلاع رسانی های اولیه پلیس اظهار داشت که به دنبال انفجار یک خودرو در ساعت 6:30 دقیقه صبح آدینه (به وقت محلی) سه نفر زخمی شده که به بیمارستان انتقال یافتند و شرایط جسمانی آنان بحرانی نیست.

هنوز اطلاعات دقیق در خصوص علت و مظنونان حادثه ارائه نشده و مقامات محلی و فدرال همچنان در حال آنالیز علت این حادثه هستند.

اگرچه آخرین شرایط افراد زخمی شده هنوز به روز رسانی نشده است اما خبرگزاری آسوشیتدپرس ساعتی گذشته گزارش داد که بقایای جسد یک نفر پیدا شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، هنوز معین نیست که بقایای این جسد متعلق به عامل، مسئول انفجار یا قربانی این حادثه است.

مقامات امنیتی معتقدند این انفجار عمدی بوده است اما به عامل یا عاملان احتمالی آن اشاره ای ننموده اند.

پلیس اف بی آی تحقیقات در خصوص این حادثه را بر عهده گرفته و از مردم خواسته تا هر گونه اطلاعاتی را که ممکن است در خصوص انفجار داشته باشند گزارش دهند.

دفتر آتش نشانس و همچنین اداره بازرسی تنسی نیز در تحقیقات یاری می نمایند، علاوه براین سگ های آموزش دیده پلیس برای جستجوی بمب های احتمالی دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند.

روزنامه تنسی گزارش می دهد که چندین نفر برای بازپرسی به حوزه مرکزی اداره اف بی آی منتقل شدند، اما پلیس از ارائه جزئیات بیشتر در خصوص این افراد خودداری نموده است.

پلیس نشویل اظهار داشت که برای آنالیز بیشتر صحنه، خیابان های مرکز شهر بسته خواهد شد. سخنگوی اداره پلیس مترو نشویل گفت که محل انفجار یک صحنه فعال است.

به نوشته تنسی، در ساعت 12 ظهر به وقت محلی اینترنت و خدمات تلفن در شهر نشویل با اختلال روبرو شده و پروازها در این شهر زمین گیر شده اند.

به دنبال قطع اینترنت و حادثه انفجار، اداره هواپیمایی فدرال پروازهای خروجی فرودگاه بین المللی نشویل را به طور موقت در حدود ساعت 2:30 بعد از ظهر متوقف کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1324

به "خبرنگاران کریسمس با طعم تلخ انفجار در شهر نشویل آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کریسمس با طعم تلخ انفجار در شهر نشویل آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید