دستگاه سطح سنج سه بعدی نانومتری در دانشگاه علوم پایه زنجان طراحی و فراوری شد

به گزارش مجله آرنا، شرکت دانش بنیان تح نور میهن، مستقر در دانشگاه علوم پایه زنجان محصول جدیدی با نام سطح سنج سه بعدی نانومتری نوری طراحی و فراوری نموده است.

دستگاه سطح سنج سه بعدی نانومتری در دانشگاه علوم پایه زنجان طراحی و فراوری شد

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه مجله آرنا، شرکت دانش بنیان تح نور میهن، مستقر در دانشگاه علوم پایه زنجان محصول جدیدی با نام سطح سنج سه بعدی نانومتری نوری طراحی و فراوری نموده است.

این دستگاه براساس پدیده تداخل و در 2 مد تداخل سنجی میکروسکوپی نورسفید و جابه جایی فاز عمل نموده و ناصافی سطوح را با دقت نانومتر اندازه گیری می نماید.

از دیگر مزایای این دستگاه مقایسه با کاربری مشابه مانند میکروسکوپ AFM و انواع میکروسکوپ های روبشی تماسی است که علاوه بر هزینه پایین تر آزمون در آن ها، وسعت دید بالا و مشخص رویه سه بعدی نمونه به صورت یکجا، از مزیت های استفاده از این تلسکوپ ها است.

با توجه به سطح بالای فناوری مورد استفاده، این دستگاه در کشور های معدودی از جمله آمریکا و آلمان فراوری و به بازار عرضه می گردد. دستگاه ساخته شده در شرکت دانش بنیان فتح نور میهن، کامل ترین و دقیق ترین دستگاه از نوع خود در داخل کشور و منطقه است و از کیفیت و قیمت بسیار رقابتی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1295

به "دستگاه سطح سنج سه بعدی نانومتری در دانشگاه علوم پایه زنجان طراحی و فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه سطح سنج سه بعدی نانومتری در دانشگاه علوم پایه زنجان طراحی و فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید