دستگیری سارقان خانه باغ و اماکن خصوصی در هریس

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان هریس از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها با بیش از 10 فقره سرقت اطلاع داد.

دستگیری سارقان خانه باغ و اماکن خصوصی در هریس

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سرهنگ ایرج توکلی در گفت وگو با مجله آرنا، اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر هریس و شهرها و روستاهای تابعه، آنالیز موضوع با هدف کشف سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نهاده شد.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با آنالیز های فنی و پلیسی و اقدامات شبانه روزی و پس از طی تشریفات قانونی دو نفر متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش مجله آرنا، وی با اشاره به اعتراف سارقان، گفت: سارقان حرفه ای در بازپرسی های پلیسی به ارتکاب بیش از 10 فقره سرقت از اماکن به ویژه خانه باغ ها اعتراف و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ توکلی اضافه کرد: شهروندان گرامی توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هر گونه افراد مشکوک بلافاصله با فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 961

به "دستگیری سارقان خانه باغ و اماکن خصوصی در هریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان خانه باغ و اماکن خصوصی در هریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید