دولت جدید ویتنام با 21 چهره تازه معرفی گردید

به گزارش مجله آرنا، انتقال دولت ویتنام روز شنبه انتها یافت و 21 چهره جدید در کابینه این کشور جای گرفتند تا به برنامه ریزی برای اقتصاد رو به رشد این کشور جنوب شرق آسیا بپردازند که مشکلاتی در راستای خصوصی سازی دارد.

دولت جدید ویتنام با 21 چهره تازه معرفی گردید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش ایرنا، مجلس ویتنام اعتبار 27 عضو کابینه را در حالی که 6 چهره مهم اقتصادی و سیاست خارجی از دولت قبلی به یادگار ماندند را تایید کرد.

نگوین خوان فوک 61 ساله که روز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر ویتنام انتخاب و جایگزین نگوئین تان دانگ شد امروز چند معاون نخست وزیر، وزیران کابینه و دیگر اعضای دولت را به مجلس قانونگذاری معرفی کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی ویتنام (ونا)، دین تین دونگ وزیر اقتصاد، وو دوک دام معاون نخست وزیر و فام بین مین وزیر خارجه ویتنام از دولت قبلی در کابینه جدید باقی ماندند.

در دولت جدید ویتنام هوانگ ترانگ های به عنوان دومین معاون نخست وزیر، تران دای کوانگ به عنوان وزیر امنیت، دین لا هانگ وزیر حمل و نقل، فونگ کوانگ تان وزیر دفاع، نگوین تایبین وزیر کشور، وو هوی هوانگ وزیر صنعت و تجارت و نگوین بک سونگ به عنوان وزیر اطلاعات و ارتباطات فعالیت خواهند کرد.

نگوین خوان فوک نخست وزیر ویتنام به عنوان رئیس عالی ترین ارگان دولت تاکید نمود کوشش می نماید دولت قوی و متحد ایحاد کند و قول داد با فساد مبارزه و بصورتی پایدار و محکم برای حفظ حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و وحدت ملی بکوشد.

دولت جدید ویتنام انتظار می رود با چالش های زیادی در تجدید ساختار سیستم بخش دولتی و بانکی، بهبود موقعیت اقتصادی این کشور و بحث سرمایه گذاری خارجی روبرو گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 389

به "دولت جدید ویتنام با 21 چهره تازه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت جدید ویتنام با 21 چهره تازه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید