دکوراسیون داخلی محیط اداری با چیدمانی مدرن و کاربردی

به گزارش مجله آرنا، اگر بخواهیم صادقانه سخن بگوییم، در مبحث دکوراسیون داخلی محیط اداری شرکت های عظیم و کوچک، همه چیز درباره هزینه تمام شده است. به همین دلیل اکثریت شرکت ها سعی می نمایند در تهیه لوازم و اسباب محیط اداری خود مانند میز و جایگاه، ارزان ترین مدل ها را انتخاب نمایند تا حداکثر صرفه جویی را در هزینه های خود داشته باشند. در خصوص چیدمان و اندازه محیط اداری هم همین شرایط پابرجاست. اصولا نگاه شرکت ها به فضای اداری بگونه ای است که بشود نهایت استفاده را از یک فضای کوچک کرد و آن هم قرار دادن بیشترین تعداد کارمند در کوچکترین فضا است. اما امروزه دیگر شرکت های اداری به این موضوع پی برده اند که محیط نامناسب اداری کاملا اثر منفی بروی عملکرد و کارایی کارمندان و در نهایت درآمد شرکت خواهد گذاشت. تحقیقات نشان داده اند شرکت هایی که دکوراسیونی مناسب در محیط اداری خود ایجاد می نمایند کارمندانشان با بازدهی بیشتری فعالیت می نمایند و شرکت سود بیشتری بدست می آورد.

دکوراسیون داخلی محیط اداری با چیدمانی مدرن و کاربردی

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این موضوع کاملا در بحث روانشناسی تایید شده است. در زمان های گذشته تقریبا تمامی شرکت ها و ادارجات از یک دکوراسیون و چیدمان استفاده می کردند. کارمندان تازه وارد در محیطی کوچک با یک میز و جایگاه ساده قرار می گرفتند اما افراد مهم تر فضایی بیشتر با میز و جایگاه بزرگتر و پیشرفته تر بهره می بردند و اغلب در اتاقی جدا قرار می گرفتند. اما در شرکت های امروزی به میزان بسیار کمتری شاهد چنین چینش و ترکیبی در دکوراسیون داخلی ادارجات هستیم. محیط هایی که در آن تمامی کارمندان کنار یکدیگر کار می نمایند و فردی با توجه به سِمت و مقامش در شرکت مکان بهتری برای خود نمی گیرد. حتی اتاق کنفرانس هم بصورت پیوسته با محیط اصلی قرار می گیرد و برای جدا سازی آن بعضا از دیوارها و پارتیشن های شیشه ای استفاده می نمایند. برای مثال شرکتی مانند توییتر (Twitter) دقیقا سعی نموده چنین طرحی را در دکوراسیون داخلی خود ایجاد کند و حتی برای ورود و خروج به محل کار این شرکت تنها یک در ورودی در نظر گرفته شده تا تمامی کارمندان شرکت از رئیس گرفته تا کارمند ساده همگی از این در عبور نمایند. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا و کاربردی از دکوراسیون محیط های اداری را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1143

به "دکوراسیون داخلی محیط اداری با چیدمانی مدرن و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی محیط اداری با چیدمانی مدرن و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید