دیلی تلگراف: دولت های اروپایی نمی توانند مثل چین کرونا را کنترل نمایند

به گزارش مجله آرنا، ایسنا نوشت: روزنامه دیلی تلگراف انگلیس امروز (چهارشنبه) گزارشی درباره شیوع ویروس کرونا تحت عنوان مشکل غرب درباره ویروس کرونا منتشر کرد.

دیلی تلگراف: دولت های اروپایی نمی توانند مثل چین کرونا را کنترل نمایند

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نوشته این روزنامه چاپ انگلیس، سفر شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین به شهر ووهان در استان هوبئی کانون شیوع کروناویروس بوده این پیغام صریح را می فرستد که مقامات چین بر ویروس کرونا کنترل یافته اند.

به نوشته روزنامه مذکور، آنچه در ایتالیا رخ می دهد همان میزان از اعتمادی که کاهش هر روزه موارد ابتلا به کرونا در چین می دهد را نمی دهد.

این روزنامه اضافه کرد: تصمیم ایتالیا مبنی بر قرنطینه کردن کل کشور، اروپا را شوکه نموده است و ما این سوال را باید بپرسیم که آیا به زودی این اتفاق را در سراسر اروپا شاهد خواهیم بود؟

این روزنامه نوشت: بر خلاف چین دولت های غربی نمی توانند این میزان تحریم و محدودیتی که روی چین اعمال شده را برای مقابله با ویروس بدون دستیابی به موافقت و حمایت مردمی تحمل نمایند.

این روزنامه آورده است: دولت انگلیس همچنان متعهد به سیاست مهار کروناست اما اگر اوضاع بدتر گردد بوریس جانسون (نخست وزیر انگلیس) با یک سوال سخت درباره دلایل برنداشتن گام هایی بسیار زودتر در ممانعت از شیوع این بیماری روبرو می گردد.

این در حالی است که انگلیس در تازه ترین آمار خود از شیوع کرونا اعلام نموده است که تعداد مبتلایان شناسایی شده در این کشور با بیش از 80 مورد افزایش به 456 نفر رسیده است.

به گفته وزارت بهداشت انگلیس، تعداد موارد مرگ در اثر ابتلا به کرونا همچنان شش نفر است و از روز سه شنبه تغییری ننموده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 793

به "دیلی تلگراف: دولت های اروپایی نمی توانند مثل چین کرونا را کنترل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیلی تلگراف: دولت های اروپایی نمی توانند مثل چین کرونا را کنترل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید