رئیس باشگاه برشا: بالوتلی در ژانویه می تواند برود

به گزارش مجله آرنا، رئیس باشگاه برشا گفت مهاجم جنجالی این تیم می تواند در نقل وانتقالات زمستانی این تیم را ترک کند.

رئیس باشگاه برشا: بالوتلی در ژانویه می تواند برود

به گزارش مجله آرنا، ماریو بالوتلی که در هفته های اخیر بارها از سوی طرفداران در فوتبال باشگاهی ایتالیا مورد توهین نژادی قرار گرفته و با سرمربی جدید برشا هم به مشکل خورده است، شایعاتی درباره احتمال جدایی اش از تیم فوتبال برشا بر سر زبان ها افتاده است. رئیس این باشگاه ایتالیایی اما امیدوار است سوپرماریو در این تیم بماند، هرچند مانع جدایی وی هم نخواهد شد.

مهاجم پیشین منچسترسیتی که فصل گذشته یک نیم فصل برای نیس و یک نیم فصل برای المپیک مارسی بازی کرد، تابستان اخیر پس از سه سال دوری از فوتبال باشگاهی ایتالیا، به این کشور بازگشت و با دستمزد سالیانه 1.5 میلیون یورو به برشا پیوست. او این فصل در شش بازی سری A پیروز شده دو گل برای این تیم ایتالیایی به ثمر برساند.

ماسیمو سلینو، رئیس باشگاه برشا درباره آینده مهاجم 29 ساله این تیم در گفت وگو با برنامه تلویزیونی لی لنه از شبکه تلویزیونی ایتالیا اونو گفت: ماریو ناراحت است، چون نمی تواند فوتبالش را به نمایش بگذارد. برای او بازی در سری A فداکاری بزرگی است. شاید او فکر می کرد که بازی در این لیگ آسانتر باشد.

وی اضافه کرد: بالوتلی در ماه ژانویه می تواند به عنوان بازیکن آزاد از برشا جدا گردد. در حال حاضر او باید جهت بالا یا جهت پایین را انتخاب کند. ماریو باید خودش را متقاعد کند. به شخصه نمی خواهم بالوتلی، برشا را ترک کند، اما اگر او از جمع ما جدا گردد، هر دوی ما شرط را باخته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 507

به "رئیس باشگاه برشا: بالوتلی در ژانویه می تواند برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه برشا: بالوتلی در ژانویه می تواند برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید