رضا آذری: استقلال نسبت به فصل قبل جوانتر و بهتر شده است

به گزارش مجله آرنا، رضا آذری در مورد وضعیت استقلال بعد از اردوی ترکیه گفت: نسبت به سال گذشته که تیم دیر کار خود را آغاز کرد و تمرینات منظم نبود، سال جاری توانستیم زیر نظر استراماچونی پر فشار تمرین کنیم و در ترکیه نیز به مرز فشار رسیدیم. دو بازی محبت آمیز هم انجام دادیم و در این دو بازی محبت آمیز نیز نتایج خوبی کسب کردیم.

رضا آذری: استقلال نسبت به فصل قبل جوانتر و بهتر شده است

وی اضافه کرد: تیم سال جاری نسبت به سال های قبل جوان تر شده است و امیدوارم خریدها اضافه شوند و فصل رویایی رقم بزنیم.

هافبک جوان استقلال درباره وضعیت خود گفت: فصل گذشته به آن چیزی که می خواستم به دلایل مختلف نرسیدم. سعی کردم سال گذشته بیشتر تمرین کنم و فکر می کنم شایسته بازی های بیشتری بودم.

آذری خاطر نشان ساخت: طرفداران و کارشناسان نیز از من راضی بودند اما شرایط به شکلی شد که بازی نکردم. در نیم فصل دوم هم با وجود آمادگی در مسابقات و اردوها، شرایط شکل دیگری رقم می خورد. نیم فصل دوم با مصدومیت تمام شد و اگر مصدوم نبودم، می توانستم به تیم یاری کنم.

هافبک آبی پوشان توضیح داد: با حضور در ترکیه اردوی تیم امید را از دست دادم که این با خواسته استراماچونی و هماهنگی با مسئولان تیم امید بود. در بازی محبت آمیز اول خوب بازی کردم اما در بازی دوم نمایش خوبی نداشتم و از خودم ناراحت بودم و نتوانستم عملکرد درخشانی داشته باشم.

هافبک جوان استقلال درباره رقابت در خط میانی مطرح نمود: می دانم رقیبان زیادی دارم اما کوشش خواهم کرد تا به ترکیب برسم. امیدوارم فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب داشته باشم. به توانایی های خودم اعتماد دارم و کوشش می کنم تا در ترکیب اصلی حضور داشته باشم.

آذری با اشاره به جوان و یکدست شدن استقلال بیان نمود: تیم ما نسبت به فصل گذشته یک دست تر شده است. استراماچونی به تیم نظم داده است و بزرگترهای تیم به سرمربی در ایجاد نظم یاری می نمایند و نسبت به سال گذشته جوان تر شدیم. این تیم می تواند از هفته اول حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد زیرا همه چی استقلال جور است.

آذری در خاتمه صحبت های خود توضیح داد: آقای فتحی زحمات زیادی کشیده اند و مشکل پرو پئیچ را رفع کردند که فشار از روی تیم برداشته شد. همچنین ایشان یک آموزشگاه بسیار خوب سازماندهی کردند و از ایشان خواهش می کنم به بازیکنان پایه اهمیت بدهند تا بازیکنان دلگرم شوند. من خودم بازیکن پایه هستم و بازیکنان جوان تر را درک می کنم و امیدوارم به ما توجه گردد تا الگویی برای دیگر بازیکنان باشیم و بتوانیم به موفقیت تیم یاری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 157

به "رضا آذری: استقلال نسبت به فصل قبل جوانتر و بهتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا آذری: استقلال نسبت به فصل قبل جوانتر و بهتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید