روز کانادا و رکوردهای ثبت شده در آن

به گزارش مجله آرنا، 8 رکورد ثبت شده در گینس در روز کانادا

هر ساله در تاریخ 1 July، تمامی مردم کانادا(Great White North) از سراسر این کشور گرد هم می آیند تا روز کانادا را جشن بگیرند. کانادا در طول سال های گذشته شاهد سوابق فوق العاده ای در این روز عظیم بوده است. در اینجا می خواهیم بعضی از این سوابق را شرح دهیم .

روز کانادا و رکوردهای ثبت شده در آن

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

افتخارات ثبت شده به مناسبت روز کانادا

1. کوچکترین پرچم ملی کانادا

کانادا ممکن است کوچک ترین پرچم دنیا را فراوری کند، اما کشور بسیار عظیمی ست. اندازه این پرچم 0.697 میکرومتر مربع است که توسط موسسه محاسبات کوانتومی در واترلو ، انتاریو در 6 سپتامبر 2016 اندازه گیری و ثبت شد.

2 . تشکیل عظیم ترین برگ درخت افرا

در سال گذشته(2018) ، چندین کانادایی برای جشن تولد صد و پنجاهم کشور کانادا با تشکیل یک برگ درخت افرا رکورد زدند. این گروه متشکل از 1,589 نفر بوده اند. این افتخار در ونکوور ، بریتیش کلمبیا به دست آمده و ثبت شد .

3. کشیدن هواپیمای Heaviest توسط آقای Kevin Fast

کوین فست یکی از مشهورترین صاحبان رکورد کانادا است. وی دارای چندین عنوان باور نکردنی است. یکی از برجسته ترین رکورد های او در سال 2009، کشیدن یک CC-177 Globemaster III با وزن 188.83 تن (416.299 پوند) بوده است.

4. زوزه کشیدن مردم کانادا به مانند گرگ در روز کانادا

5. ساخت عظیم ترین گنبد ( یخ ) در کانادا

با توجه به این که کانادا در طول فصل زمستان بسیار سرد می گردد ، بنابراین تنها جایی است که می توان رکورد عظیمترین گنبد را حفظ کرد. این گنبد با قطر داخلی 9.2 میلیون ( 30 فوت 5 اینچ ) و ارتفاع داخلی 5.3 متر ( 17 فوت 8 اینچ ) توسط ZIP ZAG.ca در گرند فالز در سال 2011 ساخته شد .

6. عظیمترین برگ افرا در کانادا

عظیمترین برگ افرا در بریتیش کلمبیا کشف شد. عرض این برگ 53 سانتی متر(20.86) و طول آن 52.2 سانتی متر(20.55 اینچ) می باشد. این برگ توسط خانواده Vikas Tanwar در ریچموند، بریتیش کلمبیا، در 14 دسامبر 2010 کشف شد.

7 . طولانی ترین سفر با ویلچیر

ریک هانسن یک رکوردار قابل تحسین در کشور کانادا است. او رکورد طولانی ترین سفر با جایگاه چرخ دار را بدست آورد .

8. بیش ترین مسابقات قهرمانی هاکی زنان در سراسر دنیا توسط کشور کانادا

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه مجله آرنا را پر کنید و یا به وسیله لینک رزو وقت مشاوره برای دریافت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 801

به "روز کانادا و رکوردهای ثبت شده در آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز کانادا و رکوردهای ثبت شده در آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید