زمینه سرمایه گذاری چینی ها در چابهار افزایش می یابد

به گزارش مجله آرنا، رئیس آموزشگاه علوم اجتماعی شانگ های چین گفت: همکاری های مشترک توسعه و زمینه سرمایه گذاری چینی ها در شهرستان چابهار افزایش می یابد.

زمینه سرمایه گذاری چینی ها در چابهار افزایش می یابد

با ما همراه باشید و با تور چین عید از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش مجله آرنا از چابهار، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، پروفسور وانگ ژان گفت: دولت چین به ما ماموریت داده تا فرصتهای سرمایه گذاری در سراسر دنیا را با سفرهای متعدد آنالیز و برای سرمایه گذاری به دولت و بخش خصوصی چین ارایه کنیم.

معاون کنگره ملی خلق چین و مشاور رئیس جمهوری چین اضافه کرد: سفر 2 روزه به ایران و حضور در تهران و چابهار به همین منظور است و در این سفر اهمیت سرمایه گذاری در پتروشیمی، بنادر و منطقه آزاد چابهار را آنالیز کردیم.

وی گفت: اطلاعات خوبی در این سفر یک روزه به چابهار بدست آوریم که امیدواریم همکاریهای مشترک توسعه و زمینه سرمایه گذاریهای چین در این شهرستان بیشتر گردد.

وانگ ژان توضیح داد: انجام کارهای مطالعاتی یکی از اهداف اصلی سفر به ایران و چابهار است تا بدانیم در کدام شهر و منطقه و در چه طرحها و زمینه هایی فرصت سرمایه گذاری وجود دارد.

وی اضافه کرد: پس از بازگشت به کشور چین از سوی آموزشگاه علوم اجتماعی گزارشی از این سفر به دولت ارایه می گردد و براساس این اطلاعات اقدامات بعدی برای همکاریها و سرمایه گذاری در زمینه تجارت، مالی، گردشگری، ترانزیت، محیط زیست، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی انجام خواهد شد.

عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان منطقه آزاد چابهار نیز گفت: این شهرستان یکی از نقاط مهم راهبردی در منطقه است که به وسیله دریای عمان، کشورهای آسیای میانه و افغانستان را به آبهای آزاد متصل می نماید.

پیمان فروزش گفت: چابهار قطب سوم پتروشیمی و خودروسازی خواهد شد و مزیت های فراوانی برای سرمایه گذاری، تجارت، گردشگری و ترانزیت دارد.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار از هرگونه سرمایه گذاری استقبال و تمامی همکاری های لازم را انجام و زیرساخت ها را فراهم خواهد نمود.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار توضیح داد: راه آهن چابهار- ایرانشهر به زاهدان در حال اجرا و با همت دولت طرح توسعه سواحل مکران نیز کلید خورده است و تحولات عظیمی با تکمیل زیرساختها در چابهار شکل می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 658

به "زمینه سرمایه گذاری چینی ها در چابهار افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه سرمایه گذاری چینی ها در چابهار افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید