شاعر دو فنجان غزل زندگی فرمانده نیروی هوایی ارتش را می نویسد

به گزارش مجله آرنا، ناصر پروانی از نگارش کتاب زندگی یکی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش اطلاع داد.

شاعر دو فنجان غزل زندگی فرمانده نیروی هوایی ارتش را می نویسد

ناصر پروانی شاعر، در گفت وگو با خبرنگار ، در مورد کتاب در دست نگارشش گفت: هم اکنون مشغول نوشتن کتاب زندگی یکی از فرماندهان جنگ که از فرماندهان نیروی هوایی ارتش و از دوستان شهید بابایی و اردستانی بود، هستم. این روزها خاطرات وی را ضبط می کنم. امیدوارم مصاحبه هایم تا خاتمه تابستان تمام گردد و از شروع پاییز کار نگارش خاطرات را شروع کنم. امیدوارم این کتاب تا خاتمه سال یا برای عرضه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال آینده منتشر گردد.

وی اضافه کرد: تفاوتی که کتابم با کتاب های دیگر خاطره نویسی دارد، این است که در کتابم بر وجه خانوادگی، عشق، عاطفه و محبت تاکید نموده ام. فیلم شوق پرواز هم با ویژگی خاص همین کتاب تهیه شده بود. در آن اثر هم وجه خانوادگی و محبت به فرزندان پررنگ تر از فیلم های دیگر بود. سعی می کنم شیوه ام در نگارش این کتاب مانند دو رمان دیگرم بیشتر جوانان را مخاطب قرار دهد.

این شاعر با اشاره به اینکه مطالب کتاب جدیدش مستند است، اعلام کرد: من سراغ خاطره نویسی نرفتم؛ خاطره نویسی سراغ من آمد. کارهای کمی در حوزه خاطره نویسی شده است و بسیار کم به اسطوره های ملی پرداختیم. در قدیم فردوسی این کار را کرد و پس از انقلاب کارهایی انجام شد اما در این کارها بیشتر به شهیدان توجه کردند و به نگارش خاطرات کسانی که شهید زنده هستند، کمتر پرداخته شد. قرار است داستان کتاب جدیدم با قهرمان پروری، اسطوره سازی و جلوه های عاطفی همراه باشد و نشان دهم یک فرمانده جنگ می تواند پشت شخصیت جنگی که دارد یک پدر خوب،همسر خوب و دوست مهربان باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 226

به "شاعر دو فنجان غزل زندگی فرمانده نیروی هوایی ارتش را می نویسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاعر دو فنجان غزل زندگی فرمانده نیروی هوایی ارتش را می نویسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید