شایعه جدید درباره آینده ایکاردی: بارسلونا و والنسیا هم خواستار مهاجم اینتر شدند

به گزارش مجله آرنا، در فاصله یک روز به خاتمه مهلت جابجایی فوتبال اروپا، شایعه ای جدید درباره آینده مهاجم آرژانتینی تیم اینتر شکل گرفته است.

شایعه جدید درباره آینده ایکاردی: بارسلونا و والنسیا هم خواستار مهاجم اینتر شدند

به گزارش مجله آرنا، سایت ایتالیایی کورسرا مدعی شده است است که واندا نارا، همسر و مدیربرنامه های مائورو ایکاردی امیدوار است که این بازیکن آرژانتینی در آخرین روز از بازار جابجایی تابستانی به صورت قرضی به تیم بارسلونا ملحق گردد.

ایکاردی پس از رد پیشنهاد تیم هایی مانند رم، ناپولی و موناکو، فرصت بازی در تیم های دیگری مانند اتلتیکومادرید و پاری سن ژرمن را هم رد کرد اما نارا هنوز یک مقصد دیگر برای همسرش مد نظر دارد که آن بارسلونا است و امید دارد که این جابجایی پیش از تعطیلی بازار رخ دهد. این در حالیست که گفته می گردد، رابطه میان لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا و ایکاردی چندان جالب نیست و کم بودن شمار بازی های ملی ایکاردی برای آرژانتین هم از همین مسئله نشأت می گیرد.

در همین حال یک سایت ایتالیایی دیگر یعنی فده نراتزورا ، با رد خبر کورسرا ادعا نموده که بارسلونا مقصد احتمالی ایکاردی نیست، بلکه تیم والنسیا است که این مهاجم 27 ساله را می خواهد. این سایت نوشته با توجه به محتمل بودن انتقال رودریگو به اتلتیکومادرید، والنسیا نام ایکاردی را در صدر فهرست مهاجمان مورد نظرش برای پر کردن جای خالی رودریگو قرار داده است. اینتر با انتقال قرضی ایکاردی به والنسیا مخالف نیست اما برای این کار ترجیح می دهد که ابتدا قرارداد او را برای یک سال دیگر تا سال 2022 تمدید کند.

شانس کم برای پیروزی در پرونده شکایت از اینتر

ایکاردی به تازگی از باشگاه اینتر بابت داشتن رفتار های تبعیض آمیز علیه او و اعمال زور به او در محل کار شکایت نموده که اگر ادعایش اثبات گردد، نراتزوری باید به او 1.5 میلیون یورو غرامت بدهد. دلیل شکایت او کنار گذاشته شدن از تمرینات گروهی و تاکتیکی اینتر است و به نظر می رسد که باشگاه دارد او را برای ترک نراتزوری تحت فشار می گذارد. این در حالیست که گفته می گردد باشگاه اینتر از تمام تمرینات ایکاردی فیلم تهیه نموده تا در صورت لزوم در دادگاه ارائه دهد.

نشریه توتواسپورت ایتالیا اما مدعی است که شانس ایکاردی برای نتیجه دریافت از این شکایت ضعیف است. این نشریه با نوشته که اینتر تمام مدارک و شواهد لازم برای اثبات کذب بودن اذعای ایکاردی دارد، ضمن اینکه به او اجازه می دهد که در کنار هم تیمی هایش تمرین و از تمام امکانات زمین تمرینی آپیانو جنتیله استفاده کند. علاوه بر این اینتر فراموش ننموده که چگونه ایکاردی در ابتدای سال میلادی جاری دو ماه از بازی و تمرین برای اینتر خودداری کرد و بهانه مصدومیت زانویش را آورد در حالی که پزشکان به او برای بازی و تمرین کردن چراغ سبز نشان داده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 227

به "شایعه جدید درباره آینده ایکاردی: بارسلونا و والنسیا هم خواستار مهاجم اینتر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه جدید درباره آینده ایکاردی: بارسلونا و والنسیا هم خواستار مهاجم اینتر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید