شکایت از کیفیت اینترنت، در صدر پیامک های ارسالی برای وزیر ارتباطات

به گزارش مجله آرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در فاصله شهریور تا آذرماه، از طریق شماره ای که برای ارتباط با مردم اعلام کرده ام، نزدیک به 10 هزار پیامک در خصوص مسائل کیفیت اینترنت ثابت و دسترسی مردم برخی روستاها به اینترنت به دست من رسیده که در حال پیگیری آن ها هستیم.

شکایت از کیفیت اینترنت، در صدر پیامک های ارسالی برای وزیر ارتباطات

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، گزارشی از تعداد پیام های ارسالی و درخواست های مردمی ارائه داده است.

وی با بیان اینکه در این مدت به طور دقیق 9 هزار و 562 پیامک دریافت کرده است، نوشت: از شروع مسوولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه هایی ارتباطی مستقیم با عموم مردم، استفاده از پیامک بوده است. در 100 روز گذشته نزدیک به 10 هزار نفر از مردم از طریق شماره تلفن اعلام شده (09122996321) نظرات، مسائل و دغدغه های خود را با من در میان گذاشته اند.

زارع پور اضافه کرد: موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخش های لازم ارجاع داده ام و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع ارسال کنندگان پیام برسانند.

وی اظهار داشت: شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مسائل کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در بعضی روستاها بیشترین تعداد پیام ها را به خود اختصاص داده است.

وزیر ارتباطات در خاتمه پست اینستاگرامی خود نوشت: امیدوارم روزی برسد که همه پیام های وارده فقط گپ و گفت و احوال پرسی باشد و هیچ مسئله ای در کشور وجود نداشته باشد.

زارع پور همراه این نوشته های خود اینفوگرافیک هایی نیز منتشر کرده است.

تصاویر نشان می دهد، 20 درصد پیام های ارسال شده به وزیر شکایت از اپراتورها است. از این مقدار 40 درصد متعلق به مخابرات، 30 درصد همراه اول، 25 درصد ایرانسل و 5 درصد سایر (صبانت، شاتل، های وب و... و.) اپراتورها هستند.

طبق اطلاعاتی که وزیر ارتباطات منتشر کرده، اهم موضوعات مربوط به مخابرات هم به ترتیب عدم واگذاری تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس، قطع تلفن ثابت، عدم تامین کابل سرقت شده و تاخیر در راه اندازی سرویس اینترنت برمی شود.

درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقاء کیفیت در روستاها، 16 درصد شکایات را به خودش اختصاص داده که جزییات این موضوع های شکایت هم شامل 85 درصد اینترنت و پوشش همراه روستایی، 5 درصد پوشش جاده ای، تلفن ثابت روستایی و همچنین پوشش ارتباطات شهری است.

13 درصد مسائلی که در این مدت به وزیر ارتباطات منتقل شده شکایت مردم از خدمات پست و درخواست های کارمندان این شرکت بوده که عمده مشکل شان هم رفع مشکل منابع انسانی از قبیل افزایش حقوق، رفع مشکل نیروهای شرکتی، تبدیل شرایط اعمال ضریب منطقه ها مرزنشین، مفقود شدن بسته های مرسوله و تاخیر در رسیدن بسته های مرسوله است.

از دیگر شکایات مرتبط با پست، شکایت از بانک زیرمجموعه این شرکت یعنی پست بانک با 2 درصد می شود که موضوعهای مورد شکایت، درخواست تهسیلات، بخشودگی تسهیلات و بخشودگی سود و جریم دیرکرد تسهیلات دریافتی بودند.

در نهایت در این بخش 2 درصد شکایت هم از عملکرد همکاران است که موضوع شکایت ها هم نارضایتی از مدیران پست، تخلف در پست بانک بعضی استان ها و نارضایتی از عملکرد مدیران سایر حوزه ها است.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2104

به "شکایت از کیفیت اینترنت، در صدر پیامک های ارسالی برای وزیر ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت از کیفیت اینترنت، در صدر پیامک های ارسالی برای وزیر ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید