عصبانیت باقری از یک بازیکن پرسپولیس، درگیری به نیمکت دو تیم رسید!

به گزارش مجله آرنا، تیم فوتبال طرفدار در حالی از ساعت 20:45 شامگاه امروز میزبان پرسپولیس در استادیوم پاس اکباتان بود که یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان به علت محرومیت از روی جایگاه دیدنگران، بازی را دیدن می کرد.

عصبانیت باقری از یک بازیکن پرسپولیس، درگیری به نیمکت دو تیم رسید!

* رضا درویش در نیمه دوم یک ردیف پایین تر از جایگاه یحیی گل محمدی نهاده شد اما گفتگوی خاصی بین آنها صورت نگرفت.

* حمید مطهری در غیاب یحیی گل محمدی نکات فنی را به بازیکنان پرسپولیس گوشزد می کرد از محمد عسگری دیگر مربی کادر فنی خواست هنگام هماهنگی با یحیی گلمحمدی برای اجرای تاکتیک های درون زمین با وی هماهنگ گردد.

* گل محمدی در حالی دستورات خود را به کنار زمین انتقال می داد که بوقچی های پرسپولیس شعارهای زیادی را در نیمه دوم سر دادند و بارها رضا عنایتی را به علت وقفه بازیکنان طرفدار در زمین مسابقه مورد شعار قرار دادند.

* اعتراض به عملکرد داور مسابقه در نیمه دوم شدت گرفت اما یحیی گل محمدی تنها فردی بود که حتی از روی جایگاه خود نیز بلند نشد تا حاشیه ای تازه برای خود و تیم ایجاد نکند.

* امید عالیشاه پس از ورود به زمین مسابقه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر باز بست و بارها از هم تیم های خود خواست تا آرامش خود را حفظ نمایند و تا سرانجام بازی به فکر گلزنی باشند.

* اعتراض های مکرر بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا کریم باقری مربی این تیم از روی نیمکت بلند گردد و از بازیکنان تیم بخواهد به هیچ وجه اعتراض ننمایند. او حتی با سعید آقایی به تندی برخورد کرد و از او خواست روی نیمکت بنشنید و اعتراض نکند.

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در 20 دقیقه سرانجام بازی با استرس بالا و در حالی که صورت خود را در بین دستانش قرار داده بود عملکرد بازیکنان خود را دنبال می کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1989

به "عصبانیت باقری از یک بازیکن پرسپولیس، درگیری به نیمکت دو تیم رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت باقری از یک بازیکن پرسپولیس، درگیری به نیمکت دو تیم رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید