سیدجلال حسینی: می دانستیم باید همه بازی ها را ببریم ، باشگاه برنامه های گل محمدی را اجرایی کند ، پرسپولیس باید تقویت گردد

به گزارش مجله آرنا، سید جلال حسینی درمورد دبل قهرمانی پرسپولیس، گفت: مبارک طرفداران باشد. روز بزرگی بود. تماشاگران آمده بودند و ورزشگاه پر بود. بچه های ما زحمت کشیدند. دست طرفداران هم درد نکند که خیلی خوب تا دقیقه 120 حمایت کردند و بچه ها توانستند یک افتخار بزرگ دیگر را به دست آورند.

سیدجلال حسینی: می دانستیم باید همه بازی ها را ببریم ، باشگاه برنامه های گل محمدی را اجرایی کند ، پرسپولیس باید تقویت گردد

حسینی در گفت و گو با مجله آرنا در خصوص اینکه آیا تصور می کرد پرسپولیس پس از شکست مقابل سپاهان دبل کند، گفت: همان موقع هم می گفتیم بازی به بازی پیش می رویم. برای ما باخت جزئی از فوتبال بود و می دانستیم باید همه بازی هت را ببریم. به هیچ چیز هم فکر نمی کردیم. خدا را شکر توانستیم همه بازی ها را ببریم و در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شویم.

مربی پرسپولیس که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی توانسته دبل کند، در خصوص برنامه هایش برای فصل آینده، شرح داد: کلاس های مربیگری را می روم و زیاد عجله ندارم. مرحله به مرحله کار می کنم تا ببینم خدا چه می خواهد.

حسینی درمورد اینکه پرسپولیس برای فصل آینده و حضور در آسیا باید چگونه تقویت گردد، گفت: خودتان می بینید تیم های آسیایی همه خودشان را تقویت می نمایند و هر سال و روز به روز قوی تر می شوند. ما هم احتیاج داریم کارهایی که سرمربی می خواهد و برنامه هایش را باشگاه انجام بدهد. هر سال که به آسیا و فینال رفتیم، متاسفانه باشگاه مان و مدیران عامل وقت هیچ کار مثبتی نکردند اما امیدوارم برنامه ای که سال جاری یحیی گل محمدی می دهد، انجام گردد تا تیم قدرتمندی داشته باشیم.

وی درمورد کیفیت لیگ سال جاری،پاسخ داد: وقتی معین قهرمان لیگ به روزهای آخر کشیده می گردد، نشان دهنده حساسیت و خوبی لیگ است. این 2 قهرمانی خیلی خوب مبارک طرفداران باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2177

به "سیدجلال حسینی: می دانستیم باید همه بازی ها را ببریم ، باشگاه برنامه های گل محمدی را اجرایی کند ، پرسپولیس باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: می دانستیم باید همه بازی ها را ببریم ، باشگاه برنامه های گل محمدی را اجرایی کند ، پرسپولیس باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید