آغاز سخت پرسپولیس در لیگ برتر بدون علیرضا بیرانوند؟ ، قلعه نویی: اتفاق بدی بود ...

به گزارش مجله آرنا، علیرضا بیرانوند در دقیقه 4 مسابقه فینال تورنمنت کافا که روز گذشته مقابل ازبکستان برگزار گردید، در زمان خروج از دروازه و دفع یک توپ، برخورد شدیدی با سعید عزت اللهی داشت که منجر به پارگی از ناحیه چانه صورت و مصدومیت شدید وی شد تا مجبور به تعویض گردد.

آغاز سخت پرسپولیس در لیگ برتر بدون علیرضا بیرانوند؟ ، قلعه نویی: اتفاق بدی بود ...

به گزارش مجله آرنا، دروازه بان تیم ملی ایران پس از مصدومیت و خروج از ترکیب، مورد مداوا به وسیله کادر پزشکی نهاده شد و صورت او باند پیچی شد، اما بخاطر پارگی چانه باید صورت او بخیه شود و مورد جراحی قرار بگیرد که با این شرایط تعیین نیست چه زمانی به میادین برمی شود.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران درباره آخرین شرایط مصدومیت بیرانوند مطرح کرد: یک اتفاق بدی برای او افتاده که فردا یا پس فردا جراحی می شود و حتما ما در کنارش هستیم.

سرمربی تیم ملی در مورد مدت دوری این دروازه بان از میادین گفت: به نظرم بیش از 7-6 هفته طول نمی کشد. دعا می کنیم خداوند هرچه زودتر سلامتی را به او برگرداند، اما اجازه بدهید 24 ساعت دیگر تکلیف او تعیین می شود.

با این شرایط، علیرضا بیرانوند اگر 6 هفته از میادین دور باشد، احتمالا به آغاز لیگ برتر در فصل نو برسد، اما در صورت بیشتر شدن این مدت، او به مرور یک مسابقه یا بیشتر را از دست خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2185

به "آغاز سخت پرسپولیس در لیگ برتر بدون علیرضا بیرانوند؟ ، قلعه نویی: اتفاق بدی بود ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز سخت پرسپولیس در لیگ برتر بدون علیرضا بیرانوند؟ ، قلعه نویی: اتفاق بدی بود ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید