اعتراف مربی استقلالی تیم ملی بعد از بیانیه پرسپولیس ، همین جا این داستان را تمام کنیم!

به گزارش مجله آرنا، مربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به صحبت هایش در سرانجام داربی واکنش نشان داد.

اعتراف مربی استقلالی تیم ملی بعد از بیانیه پرسپولیس ، همین جا این داستان را تمام کنیم!

به گزارش مجله آرنا آنلاین، آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با ایسنا در مورد بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه خودش مبنی بر اینکه نگاه مربیان تیم ملی نباید رنگی باشد اظهار کرد: به باشگاه پرسپولیس احترام می گذارم و باید بگویم نگاه ما در تیم ملی نگاه ملی است. به عنوان یک مربی جوان، صحبتم را تصحیح می کنم، انتظار دارم پیشینه من هم در انتقادها مورد نظر قرار بگیرد و این داستان همین جا به انتها برسد.

وی ادامه داد: دستیاران تیم ملی کل بازی ها را دیدن می نمایند تا برترین نفرات به اردو دعوت شوند. آقای قلعه نویی ساعت ها وقت می گذارد تا تیم ملی بتواند در اردوها و بازی ها برترین عملکرد را داشته باشد.

مربی تیم ملی در مورد بیانیه پرسپولیس مبنی بر اینکه وی مدعی شده 40 دقیقه از داربی را ندیده است، توضیح داد: با هماهنگی هایی که فدراسیون انجام داده بود با بلیت وارد استادیوم شدیم ولی رفت و آمد حتی برای آن هایی هم که داخل استادیوم بودند سخت بود. من برای نشستن چند بار جایم را عوض کردم. به هر حال همانطور که گفتم به باشگاه پرسپولیس احترام می گذارم.

تیموریان در مورد اینکه ظاهرا تیم ملی به تورنمنت کافا اعزام نخواهد شد، اضافه نمود: آقای قلعه نویی در این خصوص تصمیم گیری خواهد نمود و اگر قرار باشد تیم به این مسابقات اعزام نشود فدراسیون جایگزین لازم را تدارک خواهد دید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2160

به "اعتراف مربی استقلالی تیم ملی بعد از بیانیه پرسپولیس ، همین جا این داستان را تمام کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف مربی استقلالی تیم ملی بعد از بیانیه پرسپولیس ، همین جا این داستان را تمام کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید