فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد

به گزارش مجله آرنا، مهلت مجدد ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد از روز یکشنبه 5 مرداد ماه شروع می گردد.

فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی مجله آرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، پیرو درخواست های واصله در مورد ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی EPT و نظر به لغو برگزاری این آزمون در تیرماه، بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که پیروز به ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد اسلامی نشده اند، می رساند مهلت مجدد ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه 5 مرداد ماه تا روز آدینه 10 مرداد ماه درنظر گرفته شده است.

آزمون مربوطه در روز آدینه 24 مرداد ماه 99 به طور همزمان در شهرهای تبریز، ارومیه، یزد، اهواز، کرمان، مشهد، کرج، رشت، اردبیل، اراک، خرم آباد، شیراز، همدان، گرگان، اصفهان، کرمانشاه، ساری، قزوین و تهران برگزار می گردد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه 21 مرداد ماه است.

گفتنی است تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1051

به "فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید