14 عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس جزو پژوهشگران پراستناد برتر کشور شدند

به گزارش مجله آرنا، طبق اعلام پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام 14 عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در میان پژوهشگران پراستناد برتر کشور در حوزه علوم انسانی، اجتماعی و هنر قرار گرفتند.

14 عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس جزو پژوهشگران پراستناد برتر کشور شدند

به گزارش گروه دانشگاه مجله آرنا، بنا بر گزارش سال 1398 پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام، 14 عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در میان پژوهشگران پراستناد برتر کشور در حوزه علوم انسانی، اجتماعی و هنر قرار گرفتند بر این اساس دانشگاه تربیت مدرس پس از دانشگاه تهران بیشترین سهم از پژوهشگران برتر کشور در این 2 حوزه را به خود اختصاص داده است.

پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام با آنالیز عملکرد پژوهشگران ایرانی در حوزه علوم انسانی، اجتماعی و هنر برای دوره 5 ساله 1392 تا 1396 اقدام به شناسایی 78 نفر از پراستنادترین پژوهشگران 12 رشته مختلف علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری نموده است. البته سهم رشته های مختلف از پژوهشگران پر استناد یکسان نبوده و تابعی از تعداد کل استناد ها و نیز تعداد پژوهشگران هر رشته است. بیشترین سهم و تعداد پژوهشگر پراستناد به ترتیب متعلق به رشته های مدیریت، علوم تربیتی، اقتصاد و اقتصادی، علوم اجتماعی، ادبیات، روانشناسی و جغرافیا است.

حسن دانایی فرد، عادل آذر، اصغر مشبکی در حوزه مدیریت، مهناز شایسته فر در حوزه هنر و معماری، محمد احسانی در حوزه تربیت بدنی، عبدالرضا رکن الدین افتخاری و مهدی پور طاهری در حوزه جغرافیا، فردوس آقا گل زاده، عالیه کرد زعفرانلو، ارسلان گلفام، حمیدرضا شعیری و خلیل پروینی در حوزه ادبیات و زبان ها، سید حسین صادقی در حوزه اقتصاد و اقتصادی و محمود مهرمحمدی در حوزه علوم تربیتی، 14 عضو هیأت علمی دانشگاه هستند که در میان پژوهشگران برتر کشور حوزه های مذکور قرار گرفتند.

گفتنی است، در بین دانشگاه های کشور، دانشگاه تهران با 23 نفر، دانشگاه تربیت مدرس با 14 نفر، دانشگاه علامه طباطبایی با 8 نفر، دانشگاه شیراز با 5 نفر، دانشگاه های اصفهان و تبریز هر کدام با 4 نفر، دانشگاه های شهید بهشتی و محقق اردبیلی هرکدام با 3 نفر، دانشگاه های بوعلی سینا و فردوسی مشهد هر کدام با 2 نفر دارای بیشترین تعداد پژوهشگر پراستناد برتر در 12 رشته مختلف علوم انسانی، اجتماعی و هنر و معماری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 983

به "14 عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس جزو پژوهشگران پراستناد برتر کشور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس جزو پژوهشگران پراستناد برتر کشور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید