فروش 200 میلیون Xiaomi Redmi Note در سراسر دنیا

به گزارش مجله آرنا، طبق اعلام شیائومی این شرکت توانسته است 200 میلیون گوشی از سری Note به فروش برساند.

فروش 200 میلیون Xiaomi Redmi Note در سراسر دنیا

به گزارش خبرنگار ، به نقل از gsmarena؛ شیائومی از جمله شرکت های فراوری کننده وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه بوده که یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی های هوشمند، برنامه های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

از ابتدای انتشار اولین گوشی های هوشمند در ماه اوت 2011، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی توسعه داد. چندی پیش شرکت شیائومی اطلاعات و جزئیات جدیدی از فروش گوشی موبایل هوشمند سری Redmi Note خود را منتشر کرد که چه تعداد از این تلفن همراه به فروش رسانده است.

شرکت شیائومی در این اطلاعیه خاطرنشان کرد که بیش از 200 میلیون تلفن همراه Redmi note در سراسر دنیا به فروش رسانده است و این مجموعه از زمان ورود اولین ردمی نوت در مارس 2014 پرفروش ترین سازنده بوده و توانسته شرکت شیائومی را به مقام سوم دنیا در فروش تلفن همراه برساند.

این شرکت بعلاوه اعلام نموده که سری تلفن همراه Note 10 شیائومی در تاریخ 26 مه در بازار کشور چین عرضه می گردد و این تلفن همراه هوشمند دارای سه لنز دوربین است که به صورت عمودی در یک صف قرار گرفته اند.

طبق گفته کارشناسان، به نظر می رسد گوشی موبایل هوشمند Redmi Note 10 5G معمولی 2 فلش LED دارد و این تلفن همراه یک طراحی داخلی متفاوت با تغییرات بیشتری را نسبت به سایر مدل های قبلی شرکت شیائومی دارد و در هفته آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر می گردد.

بعلاوه، بهتر است بدانید که 45.2 میلیون گوشی نوت 9 شیائومی در سراسر دنیا فروخته شده که این اندازه بیش از 20 درصد از کل 200 میلیون فروخته شده از سال 2014 است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1690

به "فروش 200 میلیون Xiaomi Redmi Note در سراسر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 200 میلیون Xiaomi Redmi Note در سراسر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید