معاوضه دمبله با صلاح در دستور کار مدیران بارسا

به گزارش مجله آرنا، تهران- خبرنگاران- براساس گزارش ها 2 باشگاه بارسلونا و لیورپول شرایط معاوضه عثمان دمبله و محمد صلاح را در دستور کار قرار داده اند.

معاوضه دمبله با صلاح در دستور کار مدیران بارسا

به گزارش مجله آرنا، روزنامه دون بالون روز سه شنبه در گزارشی مدعی شد که محمد صلاح با یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به مشکل برخورده و نسبت به پیوستن به لیونل مسی در بارسا ابراز تمایل کرده است به ویژه پس از برقراری تماس نزدیک با آنها در نیوکمپ در جریان بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

مسی و لوئیس سوارز بر این باورند که حضور صلاح می تواند خط حمله بارسا را مرگبار کند. موضوعی که پس از رفتن نیمار همواره قطعه گمشده پازل پیکان هجومی آبی اناری ها بوده است.

در سوی دیگر، عثمان دمبله پر نوسان با وجود مبلغ هنگفت پرداخت شده برای وی (125 میلیون یورو) انتظارات را به هیچ عنوان برآورده نکرده و بارسایی ها از صدور رضایتنامه برای وی در انتها فصل استقبال خواهند کرد.

علاوه بر این، گزارش دون بالون مدعی است که کلوپ علاقه خاصی به دمبله داشته و از این رو مذاکرات اولیه برای انعقاد قرارداد معاوضه وی با صلاح از سوی هر 2 باشگاه در حال بررسی است.

با این حال، تنها مانع موجود بر سر عملی شدن این انتقال این است که لیورپولی ها معتقدند بارسا باید علاوه بر مرد فرانسوی مبلغی را هم به دلیل ارزش بیشتر بازیکن مصری به همراه دمبله روانه آنفیلد کنند و این در حالی است که آبی اناری ها بر این باورند معاوضه مستقیم و بدون پول مازاد منصفانه است.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 108

به "معاوضه دمبله با صلاح در دستور کار مدیران بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاوضه دمبله با صلاح در دستور کار مدیران بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید