معرفی استان کِبِک کانادا - فرانسه کوچک

به گزارش مجله آرنا، بدون اغراق می توان گفت که استان کِبِک مانند یک کشور داخل یک کشور دیگر است استانی که زبانش فرانسوی است و دارای یک فرهنگ کاملاً منحصر به فرد است. البته باید این را هم گفت که با تمام این اوصاف این استان داخل کشور کانادا است و دارای تمام ویژگی های طبیعی و فضا های باز این کشور است.

معرفی استان کِبِک کانادا - فرانسه کوچک

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

استان کبک به علت فرانسوی بودنش شباهت زیادی به کشور های اروپایی دارند و داری آن منحصر به فردی فرانسه و اروپا است به طور مثال مهم بود آشپزی و شیرینی پزی و دیگر علاقه مندی های فرانسوی اما به علت این که استان کبک یکی از استان های کانادا هم هست و به هر حال در آمریکای شمالی واقع شده آن استاندارد های کانادایی و آمریکایی را هم دارد. کبک را می توان استان فرانسوی زبان کانادا در نظر گرفت.

همان که در بالا گفتیم استان کبک به علت چند فرهنگی بودنش که مخلوطی از آمریکا و اروپا است به شدت برای گردشگر ها جذابیت دارند هم برای اروپایی ها و آمریکایی اما بدون اغراق می توان گفت که برای آسیایی ها و ساکنان خاورمیانه جذابیت زیادی دارند و به قولی می توان گفت که آن ها با یک تیر دو نشان می زنند و یک پکیج سفر اروپا و آمریکا را تجربه می نمایند.

شهر رستوران ها

یکی دیگر از جذابیت های استان کبک رستوران های آن است و باز باید بگوییم که این نکته به چندفرهنگی بودن این شهر بر می شود شما اگر هوس غذای فرانسوی نموده باشید کبک آن رستوران را دارد و بهترین رستوران را دارد اگر دلتال غدای فست فود آمریکایی می خواهید کبک همه رستوران های معروف مانند مک دونالد و برگرکینگ و... دارد. می توان گفت که کبک یک متروپولیتن برای همه سلیقه هاست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از موسسه مهاجرتی مجله آرنا با شماره های 021-22226480 تماس حاصل فرمائید و یا از مشاوره آنلاین رایگان مجله آرنا بهره مند شوید.

منبع: اینترنت
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1129

به "معرفی استان کِبِک کانادا - فرانسه کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی استان کِبِک کانادا - فرانسه کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید