از اهدای آیفون به مسافران کشتی مشکوک به ویروس کرونا تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس

به گزارش مجله آرنا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

از اهدای آیفون به مسافران کشتی مشکوک به ویروس کرونا تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس

دولت ژاپن به 2000 مسافری که در یک کشتی تفریحی با موارد مشکوک به ویروس کرونا گیر افتاده اند، آیفونهایی اهدا نموده است. این گوشی ها با هدف بهبود ارتباط با پزشکان اهدا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه هنوز 5G در همه جا در دسترس نیست اما بدون شک 5G یکی از بزرگترین امتیازهای فروش بیشتر در امسال و سالهای آینده خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرکت اپل در حال آنالیز دمای بدن مشتریان در فروشگاه های خود در پکن است. این اقدام در شرایط حساس سلامتی در چین چندان عجیب نیست. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رئیس و مدیر عامل شرکت فیس بوک؛ مارک زاکربرگ کنفرانسی را که میزبان زنجیره تأمین برای سخت افزار شرکت در سانفرانسیسکو بود لغو کرد. این موضوع بی ارتباط با شایعات درباره شیوع ویروس کرونا نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت وان پلاس مشغول ارسال به روزرسانی های جدید نرم افزاری برای گوشی های هوشمند سال 2019 خود است. این به روزرسانی ها شامل گوشی هایی مثل وان پلاس7، 7 پرو و 7T پرو است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 592

به "از اهدای آیفون به مسافران کشتی مشکوک به ویروس کرونا تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اهدای آیفون به مسافران کشتی مشکوک به ویروس کرونا تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید