نبرد اصلی بین دنیزلی واستراماچونی است، کالدرون نیازمند زمان است

به گزارش مجله آرنا، کاظم محمودی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد بازی آدینه هفته جاری استقلال تهران مقابل تراکتور در تبریز گفت: هر دو تیم دارای قابلیت های فنی متعددی هستند که می تواند تماشاگر را مجذوب کند. شرایط هر دو تیم نیز به گونه ای است که هوادارانشان چیزی جز قهرمانی در لیگ برتر نمی خواهند.

نبرد اصلی بین دنیزلی واستراماچونی است، کالدرون نیازمند زمان است

مربی پیشین تراکتور درباره باخت هفته گذشته این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: باخت مقابل نفت آبادان اولین اشتباه تیم از لحاظ تاکتیکی بود که به اولین باخت هم منجر شد. در هر تیمی هم این موضوع پیش می آید و نباید نتایج درخشان قبلی را نادیده گرفت و به یک باخت توجه کرد.

وی تاکید نمود: تراکتور فصل گذشته هم مثل سال جاری می توانست قهرمان گردد اما به خاطر بعضی حاشیه ها که نا خواسته هم بود نتوانست طرفدارانش را به این مهم برساند. شرایط این فصل تراکتور کاملا امیدوار کننده است و این تیم می تواند خواسته طرفدارانش را برآورده کند.

محمودی درباره تقابل بازیکنان تیم ملی در پیراهن هر دو تیم نیز صحبت کرد و گفت: هر دو تیم نفرات خیلی خوبی را جذب کردند اما من فکر می کنم در هشت هفته گذشته، تراکتور خیلی خوب بوده است. مهم ترین نکته در این بازی مربیان هر دو تیم هستند.

بازیکن سابق استقلال و تراکتور درباره رویارویی آندره استراماچونی و مصطفی دنیزلی یادآور شد: هر چقدر هم بگوییم آقای دنیزلی با فوتبال ایران آشناست باز هم احتیاج به زمان داشت اما او خیلی زود به شرایط عالی رسید. استراماچونی هم به تازگی وارد فوتبال ایران شده و شناخت کاملی از فوتبال ایران و بازیکنان نداشت. استراتژی استراماچونی کاملا متفاوت است اما او با سختی توانست شرایط خوبی را برای تیمش ایجاد کند. گابریل کالدرون با پرسپولیسی که سه فصل متوالی قهرمان شده است هم احتیاج به زمان دارد تا بتواند تفکرات خود را دیکته کند. بنابراین هر مربی خارجی که به تازگی وارد فوتبال ایران می گردد باید وقت کافی را برای گردازش ایده هایش داشته باشد.

محمودی با بیان اینکه کفه تراکتور برای این پیروزی سنگین تر است اضافه نمود: قطعا یکی از بهترین بازی های لیگ را شاهد خواهیم بود. هر دو تیم بازی فیزیکی انجام می دهند و موقعیت های گلزنی دو تیم قطعا بالا خواهد بود. با این حال من فکر می کنم تراکتور با وجود طرفداران پر شمار خود می تواند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 439

به "نبرد اصلی بین دنیزلی واستراماچونی است، کالدرون نیازمند زمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد اصلی بین دنیزلی واستراماچونی است، کالدرون نیازمند زمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید