نسخه بازسازی شده Total War: Rome معرفی گردید

به گزارش مجله آرنا، شرکت سگا نسخه بازسازی شده بازی توتال وار: روم را برای عرضه در روز 29 آوریل (9 اردیبهشت) معرفی کرد. این بازی قرار است به قیمت 30 دلار به وسیله استیم برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس عرضه گردد.

نسخه بازسازی شده Total War: Rome معرفی گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سری بازی های توتال وار یکی از مهم ترین دلایلی هستند که بسیاری از گیمر ها، عاشق بازی روی کامپیوتر شده اند. این بازی ها با تلفیق کردن سبک استراتژی نوبتی و هم زمان پیروز شده اند تا هواداران زیادی جذب و احتیاج بعضی از گیمر ها را به چیزی برای صرف کردن هزاران ساعت برطرف نمایند. یکی از مهم ترین نسخه های سری بازی های توتال وار، روم: توتال وار است. این بازی گیم پلی محشر بازی های توتال وار را به یکی از بهترین زمان و مکان های ممکن برای این سری می برد. البته که بازی روم: توتال وار یکی از اولین بازی های این سری است و بعد از حدود بیست سال، کمی غبار گرفته. به همین دلیل شرکت سگا به فکر افتاده تا این بازی را با ظاهری امروزی تر، دوباره عرضه کند.

نسخه بازسازی شده بازی توتال وار چیزی بهتر از بیشتر بازی هایی که این روزها بازسازی می شوند در خود دارند. البته پیش از هر چیزی شفاف سازی کنیم که بازسازی این بازی می توانست بهتر باشد و با یک بازسازی همه چیز تمام، مانند بازسازی بازی های دیمنز سولز و فاینال فانتزی 7 طرف نیستیم. سازندگان این بازی، یعنی تیم Creative Assembly در ساخت این بازسازی کوشش نموده اند تا بسیاری از بخش های این بازی را که در مقایسه با استاندارد های امروزی مسائل فراوان دارند، تلطیف بخشند. همچنین گرافیک بازی اصلی در این بازسازی به شکل چشم گیری بهبود یافته.

گرافیک بازسازی بازی توتال وار: روم، ظاهر بازی اصلی را به شکلی امروزی نمایش می دهد. این بازسازی با توجه به اجرا با وضوح تصویر 4K بهینه سازی شده و همچنین از دیگر وضوح های تصویر باکیفیت و فوق عریض پشتیبانی می نماید. بسیاری از مدل های سه بعدی این باز سازی، دوباره طراحی شده اند و همچنین افکت هایی مانند آتش، شن و ابرها با کیفیتی بالاتر از بازی اصلی حاضر هستند. علاوه بر این بهبودها، مدل سه بعدی و بافت های نقشه ها و نیروهای این بازی به جهت داشتن کیفیت بالاتر جایگزین شده اند.

همان طور که گفتیم نسخه بازسازی شده بازی توتال وار: روم ویژگی های مختلفی هم دارد که باعث بهبود تجربه بازی با توجه به استاندارد های امروزی می شوند. دوربین بازی بهبود یافته و حالا می توان در مراحل تک نفره ، دوربین را چرخاند یا زوم کرد. نقشه های بازی و آیکون های آن ها هم برای بخش هایی مانند مدیریت دیپلماسی و امنیت بهتر شده اند. همچنین در نبردهای هم زمان این بازی یک نقشه تاکتیکی اضافه شده و نحوه نمایش نیرو ها، برای کنترل بهتر دستخوش تغییر شده.

البته علاوه بر این تغییرات، خود گیم پلی بازی توتال وار: روم هم دچار تغییرات شده. شانزده گروه جدید که پیش از این، در بازی اصلی قفل بودند به این بازی اضافه شده تا تعداد گروه های قابل بازی به عدد 38 برسد. نسخه بازسازی شده بازی توتال وار: روم از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می نماید و بازیکنان سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس می توانند بدون دردسر با یکدیگر بازی نمایند. تاجرها مأموران جدیدی هستند که به بازسازی بازی توتال وار: روم اضافه شده اند. با ارسال تاجران به مناطق مختلف می توان خرید و فروش انجام داد و جهت های تجاری برپا و قدرت مالی کسب کرد.

بازسازی بازی توتال وار: روم روز 29 آوریل (9 اردیبهشت) به وسیله فروشگاه استیم برای ویندوز، مک و لینوکس عرضه خواهد شد. همین حالا می توانید این بازسازی را پیش خرید کنید. البته کسانی که پیش از این، بازی اصلی را برای حساب کاربری استیم خود خریداری نموده اند تا روز 31 می (10 خرداد) می توانند بازسازی بازی توتال وار: روم را نصف قیمت خریداری نمایند.

در ادامه می توانید تریلر معرفی بازسازی بازی توتال وار: روم را تماشا کنید.

همچنین تریلر دیگری از بازسازی بازی توتال وار: روم منتشر شده که گرافیک این بازی را با بازی اصلی مقایسه می نماید و می توانید این تریلر را از اینجا تماشا کنید.

علاوه بر دو تریلری که قرار داده ایم، سازندگان بازسازی بازی توتال وار: روم تصاویری از این بازی را هم منتشر نموده اند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1465

به "نسخه بازسازی شده Total War: Rome معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بازسازی شده Total War: Rome معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید