نشت یابی قریب به 10هزار کیلومتر شبکه گاز لرستان

به گزارش مجله آرنا، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: بیش از 9 هزار و 800 کیلومتر شبکه گاز طبیعی و تجهیزات و تاسیسات در سال گذشته نشت یابی شد.

نشت یابی قریب به 10هزار کیلومتر شبکه گاز لرستان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش مجله آرنا لرستان: کرم گودرزی اضافه نمود: نشت یابی از شبکه های گازرسانی، تجهیزات، تاسیسات و انشعابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: این امر موجب جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی، اثرات مخرب زیست محیطی و از همه مهم تر جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در این زمینه می گردد.

گودرزی توضیح داد: نشت یابی از خطوط گاز و تاسیسات را یکی از اولویت های کاری خود دانسته و نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه ای ورزید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد: واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان لرستان با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های نشت یاب و تیم های مجرب نشت یابی، کنترل و پایش را به صورت منظم و دوره ای انجام می دهند.

گودرزی بیان نمود: نشت یابی از 261 هزار انشعاب و 524 هزار مورد اتصالات مشترکین و یک هزار و 700 مورد تاسیات مشترکین صنعتی، کشف 892 محل نشت زیر زمینی، و همچنین کشف حدود 40 هزار نشت درجه 2 در سال گذشته می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان مطرح کرد: پس از شناسایی موارد نشتی توسط تیم های فنی کنترل نشت گاز، موارد نشتی و مخاطره آمیز به وسیله سامانه مدیریت نشت یابی در اسرع وقت به واحد بهره برداری و تعمیرات اعلام تا نسبت به برطرف آن در اسرع وقت اقدام کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1537

به "نشت یابی قریب به 10هزار کیلومتر شبکه گاز لرستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "نشت یابی قریب به 10هزار کیلومتر شبکه گاز لرستان" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت یابی قریب به 10هزار کیلومتر شبکه گاز لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید