نظر کارشناس داوری درباره پنالتی های بازی استقلال و مس

به گزارش مجله آرنا، ملاقات تیم های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان در حالی با پیروزی 3 بر 2 شاگردان فرهاد مجیدیبه انتها رسید که محمدحسین ترابیان داور مسابقه در جریان بازی سه بار در سوت خود به نشانه پنالتی دمید؛ دو پنالتی به سود استقلال و یک پنالتی به سود مس.

نظر کارشناس داوری درباره پنالتی های بازی استقلال و مس

نوید مظفری کارشناس داوری در مصاحبه با مجله آرنا، درباره عملکرد تیم داوری در این مسابقه گفت: یاری داور در دقیقه نخست بازی به درستی گل استقلال را آفساید اعلام نمود.

کارشناس داوری فوتبال اضافه نمود: در دقیقه هفت، پنالتی برای استقلال درست بود. مهدی ترکمان بازیکن مس، پای مهاجم استقلال کوین یامگا را زد. بعلاوه در ادامه در دقیقه 32 داور به درستی برای مس پنالتی گرفت ولی کاملا فراموش کرد که در این صحنه بازیکن استقلال را اخراج کند.

وی درباره موضع خود مبنی بر اخراج محمدحسین مرادمند مدافع استقلال توضیح داد: موقعیت آشکار گل و اعلام پنالتی فقط در صورتی اخطار برای بازیکن مدافع دارد که جدال بر سر توپ بوده باشد، در حالی که در این صحنه بازیکن استقلال مرادمند خطای هل دادن را مرتکب شد. طبیعتا هل دادن جدال بر سر توپ نیست.

مظفری درباره دومین پنالتی که به سود استقلال گرفته شد، اضافه نمود: تصمیم داور در خصوص پنالتی دوم استقلال کاملا درست بود. مدافع در ادامه حرکت بازیکن استقلال را سرنگون کرد. اصلا مهم نیست مدافع قبل و یا بعد از ضربه مهاجم به توپ، خطا کند.

او در خاتمه یادآور شد: هر دو یاری داوران روز خوبی را داشتند؛ اما متأسفانه داور قضاوت خوب خودش را با اخراج نکردن مدافع استقلال زیر سوال برد و این اشتباه تأثیرگذار در نتیجه بازی را انجام داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1881

به "نظر کارشناس داوری درباره پنالتی های بازی استقلال و مس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر کارشناس داوری درباره پنالتی های بازی استقلال و مس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید