هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور؛ اقامتگاهی 5 ستاره با خدمات و امکانات عمومی، تصاویر

به گزارش مجله آرنا، به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم شما همزمان با خرید بلیط هواپیما خارجی سنگاپور، یکی از اتاق‌های بسیار خوب در هتل Grand Park اورچارد hotel را برای خود رزرو نمایید تا اقامتی رویایی و به یاد ماندنی تجربه کنید.

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور؛ اقامتگاهی 5 ستاره با خدمات و امکانات عمومی، تصاویر

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اتاق‌های هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

ترکیب رنگ خنثی کرمی با رنگ‌های تیره چوب باعث ایجاد محیطی فوق العاده آرامش بخش در اتاق‌های هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور شده است.

این اتاق‌ها، علاوه بر برخورداری از چنین فضای دنج و بی نظیر، امکانات مناسبی مثل دستگاه قهوه ساز و چای ساز، تلویزیون صفحه تخت و تخت‌های گرم و نرم را نیز در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهند. گفتنی است که برخورداری اتاق‌های هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور از یک حمام داخلی باعث راحتی مهمانان در رعایت بهداشت و نظافت شخصی می‌گردد.

رستوران هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

از اتاق‌های هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور که بگذریم تازه با رستوران بی نظیر آن آشنا می‌شویم. رستورانی به نام میتزو که غذاهای لذیذ و دلچسبی را برای مهمانانش سرو می‌کند. شما می‌توانید هر روز برای دو وعده ناهار و شام بر روی این رستوران حساب باز کنید.

البته بهتر است بدانید که وعده صبحانه نیز توسط خود هتل به صورت روزانه به اتاق شما سرو خواهد شد. این در حالی است که کافه اقامتگاه با نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های لذیذش می‌تواند به محل مورد علاقه شما تبدیل گردد.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پارک اورچارد

نگهداری از نوزادان، خشکشویی، اتوی لباس، سرویس‌های مخصوص افراد معلول، آسانسور، نگهبان 24 ساعته و صندوق امانات تنها گوشه‌ای از خدمات و امکاناتی هستند که با نهایت دقت توسط کارکنان هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور به شما ارائه خواهند شد.

پذیرش 24 ساعته اقامتگاه، ضمن ارائه راهنمایی‌های بسیار مفید در خصوص جاهای دیدنی سنگاپور، با خدماتی مثل سرویس نگهداری از چمدان‌ها، تبدیل ارز و سرویس رزرو بلیط، فرایند اقامت شما را بسیار آسوده‌تر خواهد نمود. شما می‌توانید از سرویس کرایه خودرو در هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور نیز بهره ببرید تا دسترسی آسانی به نقاط مختلف سنگاپور داشته باشید.

همچنین فروشگاه‌های این اقامتگاه محل مناسبی برای انجام خرید به شمار می‌فرایند. نکته بسیار جالب درباره هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور، برخورداری این اقامتگاه از سالن ورزشی و استخر روباز رایگان است که فرصت انجام فعالیت‌های بدنی نشاط آور را در اختیار تک تک مهمانان این اقامتگاه قرار می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

یکی از نکات بسیار مثبت درباره هتل 5 ستاره گرند پارک اورچارد سنگاپور که سبب افزایش این اقامتگاه شده است، موقعیت مکانی بسیار خوب آن است. در واقع، این هتل در نقطه‌ای از سنگاپور قرار گرفته که دسترسی به چندین مرکز خرید مهم شهر، رستوران‌های مشهور و فروشگاه‌های متنوع از آن بسیار ساده و راحت است.

به همین دلیل، اقامت در این هتل می‌تواند منجر به صرفه جویی اساسی هم در وقت و انرژی و هم در هزینه‌های رفت و آمد شما به خیابان‌های مختلف سنگاپور گردد. گفتنی است که نزدیکترین فرودگاه به هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور با 17.2 کیلومتر فاصله، اختلاف مکانی چندانی با این اقامتگاه ندارد.

اماکن نزدیک به هتل گرند پارک اورچارد

فاصله هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور تا مرکز خرید ایون: 600 متر

فاصله هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: 1.7 کیلومتر

فاصله هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور تا مرکز خرید رافلز سیتی: 2.1 کیلومتر

فاصله هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: 2.2 کیلومتر

فاصله هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: 2.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1233

به "هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور؛ اقامتگاهی 5 ستاره با خدمات و امکانات عمومی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور؛ اقامتگاهی 5 ستاره با خدمات و امکانات عمومی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید