هجوم وحشتناک کرونا به اردوی استقلال؛ بازی با پیکان لغو می گردد؟

به گزارش مجله آرنا، در حالیکه استقلالی ها خود را برای برگزاری ملاقات حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان آماده می نمایند، خبر ناگهانی مثبت شدن تست کرونای بخش اعظم بازیکنان این تیم باعث وارد شدن شوک بزرگی به آبی های مرکز شده است.

هجوم وحشتناک کرونا به اردوی استقلال؛ بازی با پیکان لغو می گردد؟

در تست اولیه ای که از بازیکنان این تیم به عمل آمده، تقریبا می توان گفت 90 درصد از ترکیب اصلی آبی ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند و امروز نیز در مجموعه ورزشی آرارات تست دوم از این افراد به عمل آمد و استقلالی ها در انتظار رسیدن پاسخ تست دوم هستند.

تمرین امروز استقلال که قرار بود آخرین جلسه تمرینی آبی ها پیش از برگزاری ملاقات مقابل پیکان باشد، لغو شده و اکنون این تیم در شرایط بحرانی پیش از ملاقات فردا واقع شده است.

باید دید با رسیدن پاسخ تست های دوم، چه تعداد از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده اند و آیا این تیم تعداد بازیکنان لازم برای ملاقات فردا را در اختیار خواهد داشت یا خیر.

پیش از این سازمان لیگ با نظر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای لغو ملاقات های تیم هایی که بازیکنانش به این ویروس آلوده شده اند این قانون را در نظر گرفت که تعویق بازی در صورتی انجام می گردد که نتایج تست 25 درصد از کادر و بازیکنان که نام آن ها در فهرست کمیته جابجایی ثبت شده است مثبت بوده و 80 درصد نتایج مثبت متعلق به بازیکنان باشد. بعلاوه در صورتی که تست کرونای حداقل 16 بازیکن منفی گردد، آن ملاقات برگزار خواهد شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری شرح کاملی در این باره به مجله آرنا و هواداران استقلال خواهد داد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1966

به "هجوم وحشتناک کرونا به اردوی استقلال؛ بازی با پیکان لغو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم وحشتناک کرونا به اردوی استقلال؛ بازی با پیکان لغو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید