همواره برای برد بازی می کنیم، تراکتور در شرایط سختی قرار گرفته است

به گزارش مجله آرنا، زونیمیر سولدو ظهر سه شنبه در نشست خبری قبل بازی با ذوب آهن، گفت: هفته گذشته بازی سختی داشتیم که نتیجه خوبی به خاطر شرایط بازیکنان که نشأت گرفته از بازی طولانی جام حذفی بود، حاصل نشد. ما زمان کمی برای آماده کردن تراکتور مقابل طرفدار داشتیم، به همین علت اشتباهات زیادی در آن بازی مرتکب شدیم و فوتبال خوبی انجام ندادیم.

همواره برای برد بازی می کنیم، تراکتور در شرایط سختی قرار گرفته است

وی اضافه کرد: ما در طول هفته نقاط ضعف را به بازیکنان گوشزد نموده ایم. فردا با یک تیم خوب و منسجم بازی داریم. ذوب آهن تیم خوبی است و جایگاهش در جدول برای من جای تعجب دارد.

سولدو با بیان اینکه ذوب آهن را به خوبی بررسی کردیم، تأکید کرد: بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده نموده ایم تا نتیجه خوبی در بازی با ذوب آهن کسب کنیم. من در این هفته ملاقاتی با کانون طرفداران داشتم، شرایط تیم و مسائل را به آنان شرح دادم. امیدوارم طرفداران نیز به این مسائل واقف باشند و بدانند که چه شرایط سختی را داریم.

وی شرح داد: تراکتور به خوبی بسته نشده و تمرینات آماده سازی منظم و مطلوبی را پشت سر نگذاشته است. می پذیریم که مسائلی داریم و ما در خطوط مختلف به بازیکنان تازه احتیاج داریم. امیدوارم طی روزهای آینده خبرهای خوبی در مورد تقویت تیم داشته باشیم. من در طول مدت حضورم در تراکتور، در پی ایجاد تمرکز و نظم تیمی بوده ایم و امیدوارم با اضافه شدن نفرات تازه، تراکتور را به سطح خوب برسانیم.

سرمربی تراکتور گفت: تراکتور شرایطی سختی در این فصل دارد و همه باید به تیم یاری نمایند. ما باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و صرف جذب بازیکنان تازه مسائل مان را حل نمی کند.

وی در مورد دلایل جذب نکردن قوچان نژاد و شرایط واسعی، گفت: آقای قوچان نژاد در دو فصل اخیر آمار خوبی نداشت و در شش ماه گذشته، نیز بازی ننموده و به اواخر فوتبالش رسیده است. می خواهم نیروی بهتری به جمع ما اضافه گردد. از طرفی به سعید واسعی فرصت زیادی داده ایم و آن چیزی که می خواستیم، نبود. او تمرینات خوبی انجام نداده و آسیب دیدگی هم داشت.

سولدو اضافه کرد: اکنون زمان مناسبی برای جذب بازیکن نیست، بازیکنان خوب، قرارداد دارند و بازیکنانی که از نظر بدنی خوب نیستند و به ما یاری نمی نمایند، بیرون مانده اند. ما می خواهیم بازیکنی به ترکیب اضافه کنیم که به ما یاری کند. من و همکارانم هر روز در این راستا کوشش می کنیم. اکنون چند بازیکن را برای اضافه کردن به تیم، زیر نظر داریم.

سرمربی تراکتور گفت: ما تیم ذوب آهن را خوب بررسی نموده ایم و نقاط ضعف و قدرت این تیم را می شناسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور امکان کسب سهمیه آسیا را دارد؟ گفت: تقویت تیم فرایند ای دارد و باید روی بازیکنان تازه کار کنیم. هیچ تضمینی برای کسب سهمیه نمی توان داد، مگر اینکه بازیکنان کوشش بیشتری نمایند، فصل سختی را پیش رو داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1926

به "همواره برای برد بازی می کنیم، تراکتور در شرایط سختی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همواره برای برد بازی می کنیم، تراکتور در شرایط سختی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید