وظیفه خواه: اساسنامه فدراسیون را وزارت ورزش، اتحادیه جهانی و IOC تایید کردند، اساسنامه کشتی محکم تر از فوتبال است

به گزارش مجله آرنا، رئیس هیئت کشتی آذربایجان شرقی گفت: اساسنامه فدراسیون کشتی پس از تصویب در مجمع فدراسیون مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین المللی المپیک قرار گرفته است.

وظیفه خواه: اساسنامه فدراسیون را وزارت ورزش، اتحادیه جهانی و IOC تایید کردند، اساسنامه کشتی محکم تر از فوتبال است

علی اکبر وظیفه خواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله آرنا گفت: در حال حاضر اساسنامه فدراسیون محکم تر از اساسنامه فدراسیون فوتبال است و باید اصول اساسنامه و مفاد آن به درستی اجراء گردد. همانگونه که در حال حاضر به دلیل محرومیت های احتمالی، اساسنامه فوتبال و موضوعات مرتبط با آن رعایت می گردد، اساسنامه فدراسیون کشتی نیز باید رعایت گردد تا خدای نکرده ورزش ملی کشور دچار محرومیت از سوی مراجع بین المللی نگردد.

رئیس هیئت کشتی آذربایجان شرقی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی تاکید نمود: ثبت نام کاندیداها هرچه زودتر باید انجام و پس از آن انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار گردد تا کشتی کشور بتواند با یک برنامه ریزی دقیق به کار خود ادامه دهد.

وی در مورد بازنشسته بودن برخی از روسای هیئت های کشتی توضیح داد: با توجه به اساسنامه روسای هیئت های کشتی مسئله ای از این مورد نخواهند داشت، ضمن اینکه بودجه هیئت های کشتی طبق فصل پنج بودجه داده می گردد و از این نظر هم روسای هیئت های کشتی منعی نخواهند داشت.

وظیفه خواه در خاتمه گفت: فدراسیون کشتی مدت کوتاهی می تواند با سرپرست اداره گردد اما سرپرست وظایف رئیس فدراسیون را نخواهد داشت و اگر کشتی کشور هرچه زودتر معین تکلیف گردد هم به نفع ورزش اول و هم به نفع جامعه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 16

به "وظیفه خواه: اساسنامه فدراسیون را وزارت ورزش، اتحادیه جهانی و IOC تایید کردند، اساسنامه کشتی محکم تر از فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وظیفه خواه: اساسنامه فدراسیون را وزارت ورزش، اتحادیه جهانی و IOC تایید کردند، اساسنامه کشتی محکم تر از فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید