ویدیوهای رسمی معرفی گلکسی S22 اولترا و گلکسی تب S8 اولترا را ببینید

به گزارش مجله آرنا، سامسونگ شب گذشته از گوشی های سری گلکسی S22 و تبلت های گلکسی تب S8 رونمایی کرد که اگر پیروز به تماشای مراسم نشدید، می توانید در این مطلب ویدیوهای معرفی از دو مدل اولترا از آن ها را مشاهده کنید.

ویدیوهای رسمی معرفی گلکسی S22 اولترا و گلکسی تب S8 اولترا را ببینید

یکی از بزرگ ترین رویدادهای سال 2022 شب گذشته برگزار گشت و در آن شاهد رونمایی از شش محصول در دو دسته بسیار بزرگ یعنی گوشی و تبلت بودیم. گل سر سبد هر سری، مدل اولترا از آن هاست که قابلیت ها و امکانات بسیار فراوان و به نسبت دو مدل دیگر هم کیفیت و جذابیت بیشتری دارند. برای مثال گلکسی S22 اولترا همان گلکسی نوت با نامی نو است که از قلم S-Pen هم بهره می برد و طراحی آن هم کاملا شبیه به گوشی های نوت است. گلکسی تب S8 اولترا هم به واسطه میزان بسیار بزرگ خود (14.6 اینچی) جالب توجه قرار گرفت.

سامسونگ اما برای رونمایی از مدل S22 اولترا از سه ویدیو استفاده و با عبارت استاندارد حماسی از گوشی خود یاد کرد. در این ویدیوها شاهد اشاره به تراشه 4 نانومتری نو شرکت کره ای یعنی اگزینوس 2200 و تراشه بسیار قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 بودیم که هر دو از طریق سامسونگ و فناوری 4 نانومتری آن تولید شده اند. همچنین به منبع تغذیه این گوشی هم اشاره شد که به نظر می رسد بیشتر از یک روز می تواند آن را روشن نگه دارد. علاوه بر این ها، گلکسی S22 اولترا از شارژر سریع 45 واتی هم پشتیبانی می کند که می تواند گوشی را در مدت زمان کمتر از یک ساعت به صورت کامل شارژ کند. این شارژر اما درون جعبه قرار ندارد و باید به صورت جداگانه خریداری شود. شما می توانید ویدیوهای رسمی معرفی گلکسی S22 را در زیر مشاهده کنید.

در ویدیوی رسمی و نسبتا طولانی معرفی گلکسی S22 اولترا همچنین شاهد فناوری نو عکاسی در شب یعنی Nightography بودیم که به کاربر کمک می کند در طول شب به لطف لنز بزرگ تر و جذب نور بیشتر، تصاویر فوق العاده با جزئیات، روشن و خوبی به ثبت برساند. در نهایت هم دیدیم بعد از یک شب کامل استفاده از گوشی، همچنان 42 درصد از شارژ آن به جای مانده بود.

آنچه قطعا باید به آن اشاره می شد و شد، دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی و نمایشگر بسیار روشن گلکسی S22 اولترا است که گفته می شود در این زمینه رکورد نوی را به ثبت رسانده است. یعنی حتی در یک روز بسیار روشن هم هیچ مسئله ای از بابت تماشای محتوای صفحه نخواهید داشت. طبق گفته های سامسونگ، گلکسی S22 اولترا تمام قوانینی را که گوشی های هوشمند را محدود می کند، می شکند.

می رسیم به گلکسی تب S8 اولترا، برترین و قدرتمندترین تبلت سامسونگ و به طور کلی اندروید که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. این تبلت از دو دوربین روی پنل جلویی و پشتی بهره می برد که کیفیت بسیار خوبی هم دارند. همچنین دوربین جلوی این گوشی از قابلیت فریم اتوماتیک بهره می برد که سوژه را در هر شرایط در مرکز توجه قرار می دهد. نمایشگر این تبلت هم 12 هرتزی است و وضوح تصویر بالایی دارد.

قلم S-Pen که به همراه این تبلت عرضه می شود همان قلمی است که در گلکسی S22 اولترا بکار گرفته شده و طبیعتا همان زمان تأخیر بی نظیر 2.8 میلی ثانیه را در آن شاهد خواهیم بود. همچنین برای یک تبلت اندرویدی، این محصول آنقدر قدرتمند است که بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند.

سامسونگ شب گذشته نشان داد اینکه بیش از 12 سال به عنوان برترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان به شمار میرود بی جهت نبوده و واقعا برازنده این رتبه بوده است. شرکت کره ای اکنون حتی از گوشی های خود گوگل که طراح اندروید به شمار میرود هم محصولاتش را بیشتر به سیستم عامل نو به روزرسانی می کند و این فوق العاده است.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1940

به "ویدیوهای رسمی معرفی گلکسی S22 اولترا و گلکسی تب S8 اولترا را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوهای رسمی معرفی گلکسی S22 اولترا و گلکسی تب S8 اولترا را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید