سرانجام عملیات بازسازی حمام تاریخی روستای وانشان در گلپایگان

به گزارش مجله آرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، مصطفی قانونی روز اول دی ماه با اعلام این مطلب، گفت: مرحله اول عملیات بازسازی این حمام تاریخی که از ابتدای مهرماه امسال شروع شد، شامل خاک برداری، آواربرداری، تراشیدن بدنه و اجرای طاق و تویزه در قسمت بینه حمام بود که با نظارت کارشناسان اداره شهرستان و در مدت زمان دو ماه انجام شد.

سرانجام عملیات بازسازی حمام تاریخی روستای وانشان در گلپایگان

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او اضافه نمود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، مرحله دوم عملیات بازسازی و بازسازی این حمام تاریخی با مشارکت دهیاری و شورای روستای وانشان به زودی شروع می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلپایگان خاطرنشان کرد: حمام تاریخی وانشان، با مساحتی حدود 120 مترمربع در محله قلعه روستای وانشان قرار گرفته است که متعلق به دوره قاجار بوده که به منظور استفاده عموم بنا شده بود، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این بنای تاریخی تا انتها امسال به یک مکان گردشگری تبدیل خواهد شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1254

به "سرانجام عملیات بازسازی حمام تاریخی روستای وانشان در گلپایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام عملیات بازسازی حمام تاریخی روستای وانشان در گلپایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید