پرسپولیس آسیا را با ترس آغاز کرد، باید مراقب ماشین سازی باشند

به گزارش مجله آرنا، مرتضی فنونی زاده در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد بازی پیش روی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی تهران گفت: بازی خیلی سختی در انتظار پرسپولیس است. کادر فنی این تیم باید مراقب بازی هدفمند ماشین سازی باشد. آنها می توانند قلدرانه بازی نمایند و نتیجه بگیرند.

پرسپولیس آسیا را با ترس آغاز کرد، باید مراقب ماشین سازی باشند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه چیز برای قهرمانی در دستان پرسپولیس است. اگر این تیم در همین بازی با ماشین سازی پیروز گردد قطعاً قهرمان است. تکلیف این موضوع در همین هفته معین می گردد.

وی در ادامه راجع به دلایل حذف پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان فصل جاری توضیح داد: حریفان پرسپولیس شناخت خوبی از این تیم پیدا نموده بودند. آنها نقاط قوت پرسپولیس را می دانستند و اجازه نفوذ به مهاجمان این تیم نمی دادند. پرسپولیس در همین بازی با پاختاکور ازبکستان محتاطانه بازی کرد. اگر برانکو بازی را کنترل می کرد یک امتیاز هم به دردش می خورد و شاید می توانست در هفته آخر صعود کند.

فنونی زاده تاکید نمود: پرسپولیس از لحاظ بازیکن خیلی بهتر از قبل بود اما به دلیل اینکه رقابت های لیگ قهرمانان را با ترس آغاز کرد نتوانست نتایج خوبی بگیرد تا کار برایش در طول بازی ها سخت تر از قبل گردد. حذف پرسپولیس شوک بزرگی برای طرفداران و بازیکنان بود. حالا دیگر باید آنها روحیه خودشان را پیدا نمایند تا جام های باقیمانده داخلی را از آن خود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 111

به "پرسپولیس آسیا را با ترس آغاز کرد، باید مراقب ماشین سازی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس آسیا را با ترس آغاز کرد، باید مراقب ماشین سازی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید