پشت پرده انصراف فرهاد مجیدی و چرخش استقلال به سوی استراماچونی

به گزارش مجله آرنا، فرایند همه اتفاقات روزهای اخیر استقلال، تغییر رویکرد مجموعه تصمیم سازان در این باشگاه در سیاست شأن نسبت به استراماچونی و اقدام در جهت راضی کردن او نسبت به بازگشت به این تیم است. اما این که چه اتفاقاتی در روزهای گذشته افتاد که شرایط به این سمت و سو پیش رفت.

پشت پرده انصراف فرهاد مجیدی و چرخش استقلال به سوی استراماچونی

استعفای شبانه فتح الله زاده

موافق ترین عضو هیأت مدیره استقلال برای بازگشت استراماچونی، علی فتح الله زاده جدیدترین عضو این مجموعه بود. در این هیأت مدیره به جز فتح الله زاده، دو رأی کاملاً منفی و دو رأی نه خیلی مثبت و نه خیلی منفی برای بازگشت استراماچونی وجود داشت و در نهایت تصمیم بر آن شد تا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باشد. این اتفاقات که بر خلاف نظر و پیشنهاد فتح الله زاده به وقوع پیوست، یکی از اصلی ترین دلایل استعفای شبانه وی از هیأت مدیره آبی ها بود که چهارشنبه شب رخ داد.

توافق با مجیدی و دریافت لیست

هیأت مدیره با مجیدی مذاکره و توافق می نماید و حتی مجیدی لیست دستیاران و بازیکنان مورد نیازش را هم می دهد. در لیست دستیاران مجیدی نام هایی چون مجید نامجو مطلق، پیروز قربانی، فرشاد ماجدی، بهزاد غلامپور و یک بدنساز اسپانیایی به چشم می خورد و در لیست بازیکنان مورد نیازش بهنام برزای، محمد طیبی و ارسلان مطهری آشنا ترین نام های موجود هستند. حتی لیست خروجی استقلال هم تعیین شده بود.

و ناگهان اسکوچیچ

فشار طرفداران در فضای مجازی و مخالفت با مربیگری فرهاد مجیدی باعث شد تا هیأت مدیره برای برداشتن فشار از روی مجیدی نام اسکوچیچ، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان را هم به عنوان یک گزینه مطرح کند که این موضوع خیلی زود با واکنش خود اسکوچیچ و مخالفت وی روبرو شد.

پیغام خطیر و انصراف مجیدی

فشار بر مجیدی و باشگاه وقتی به اوج خود رسید که علی خطیر در فضای مجازی علاقه مجدد استراماچونی به بازگشت را فاش کرد و بعد از آن بود که مجیدی بهترین تصمیم را گرفت و با انصراف از راهنمایی استقلال، مانع از فروپاشی هرچه بیشتر محبوبیتش نزد طرفداران استقلال شد.

حرکت سه جانبه استقلال

بعد از اعلام آمادگی دوباره استراماچونی برای بازگشت به جمع آبی ها، علی فتح الله زاده با یکی از دانشجویان ایرانی که در مقطع دکترای رشته شیمی در فرانسه تحصیل می نماید و ارتباط خوبی با یکی از وکلای استراماچونی داشت و از اقوام نزدیک یکی از پیشکسوتان استقلال است تماس می گیرد و از او می خواهد با وکیل استرا صحبت کند.

به موازات همین موضوع، فتح الله زاده و خلیل زاده از رحمان رضایی که از دوستان نزدیک استراماچونی و مدیر برنامه اصلی وی می باشد می خواهند به موضوع ورود نموده و باب مذاکره دوباره را باز کند.

استقلالی ها به این اکتفا نمی نمایند و این بار اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره از آخرین برگ برنده که شاید برنده ترین تیغ آنها باشد استفاده نموده و از علی خطیر که رابطه نزدیکی با خود استراماچونی داشته استمداد طلبیده و حتی گفته می گردد به او در این زمینه اختیار تام می دهند.

احتمال بازگشت استراماچونی قوت گرفت

مذاکرات نماینده استقلالی ها با وکیل، مدیر برنامه و خود استراماچونی در سه جبهه متفاوت به اینجا می رسد که یکشنبه شب نشستی مهم بین طرفین در دوحه برگزار گردد تا مذاکرات به صورت رو در رو صورت گیرد. مذاکراتی که حالا استقلالی ها بسیار امیدوارند حاصل آن مثبت بوده و منجر به بازگشت استراماچونی به تهران گردد.

بعضی شواهد نشان از رضایت طرفین ماجرا برای حل و فصل این موضوع دارد و هیچ بعید نیست فرایند مذاکرات یکشنبه در دوحه، بازگشت سرمربی این تیم باشد تا شروع دور جدید تمرینات آنها با خود استراماچونی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 594

به "پشت پرده انصراف فرهاد مجیدی و چرخش استقلال به سوی استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده انصراف فرهاد مجیدی و چرخش استقلال به سوی استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید