پوکو F4 پرو شاید اصلا عرضه نشود

به گزارش مجله آرنا، چند هفته قبل، تصاویری از یک گوشی منتشر شد که گفته می شد متعلق به پوکو F4 پرو است. اما اینطور که به نظر می رسد، قرار نیست اصلا این گوشی رونمایی و راهی بازار گردد.

پوکو F4 پرو شاید اصلا عرضه نشود

به گزارش وب سایت Xiaomiui، ظاهرا شیائومی میخواهد در آینده ای نزدیک از یک سری گوشی پوکو رونمایی کند. با توجه به خبرها و شایعات مختلف، تقریبا می دانستیم یکی از این گوشی ها قرار است پوکو F4 پرو باشد که به عنوان مدل تغییر برند یافته ردمی K50 پرو، وارد بازار جهانی خواهد شد. (خود ردمی K50 پرو در ماه مارس وارد بازار چین شد).

از آن جایی که پوکو F4 پرو قرار بود همان ردکی K50 پرو باشد، در نتیجه انتظار می رفت از تراشه دایمنسیتی 9000 به عنوان قلب تپنده بهره بگیرد و دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی AMOLED با وضوح +QHD داشته باشد تا به نخستین گوشی پوکو با چنین نمایشگری تبدیل گردد.

تمام این موارد در کنار قیمتی که می دانستیم پایین خواهد بود، باعث شد پوکو F4 پرو به یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال 2022 تبدیل گردد، اما متأسفانه به نظر می رسد اصلا قرار نیست شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.

به جای پوکو F4 پرو، مدل استاندارد این گوشی قرار است خیلی زود از راه برسد. تا به امروز اطلاعات زیادی هم راجع به این محصول منتشر شده و گفته می گردد قابلیت هایی نظیر تراشه اسنپدراگون 870 با سیستم خنک کننده مایع LiquidCool 2.0 هم در آن وجود خواهند داشت. پوکو F4 در واقع مدل تغییر برند یافته ردمی K40S است با این تفاوت که گفته می گردد دوربین آن 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

نمی دانیم چه چیزی باعث شده شیائومی ساخت پوکو F4 پرو را کنسل کند، اما امیدواریم این خبر شایعه باشد که البته احتمال آن هم بسیار کم است چون منبع معتبری آن را منتشر نموده که در نتیجه نمی توان راحت از کنارش گذشت. با این حال باید منتظر بمانیم ببینیم در آینده آیا علت این تصمیم از سوی شرکت چینی اعلام خواهد شد یا خیر. شاید اصلا شیائومی بخواهد این محصول را کمی دیرتر از انتظار رونمایی کند.

منبع:NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2018

به "پوکو F4 پرو شاید اصلا عرضه نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکو F4 پرو شاید اصلا عرضه نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید