چین رسماً میزبان جام جهانی باشگاه های 24 تیمی شد، دو برابر شدن بودجه فوتبال زنان توسط فیفا

به گزارش مجله آرنا، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به طور رسمی خاطرنشان کرد جام جهانی باشگاه ها در سال 2021 با حضور 24 تیم و به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.

چین رسماً میزبان جام جهانی باشگاه های 24 تیمی شد، دو برابر شدن بودجه فوتبال زنان توسط فیفا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش مجله آرنا، جانی اینفانتینو در یک کنفرانس خبری در شانگهای چین به طور رسمی بیان کرد جام دنیای باشگاه ها در سال 2021 با حضور 24 تیم از قاره های مختلف برگزار خواهد شد. با اعلام رئیس فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) چین میزبان اولین دوره 24 تیمی این مسابقات خواهد بود، این در حالی است که در حال حاضر تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات 7 تیم است.

اینفانتینو همچنین بیان کرد فیفا بودجه خود در زمینه سرمایه گذاری در فوتبال زنان را در چهار سال آینده به دو برابر افزایش خواهد داد. به این ترتیب این بودجه از 500 میلیون دلار به یک میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد نمود، این در حالی است که آخرین دوره جام دنیای زنان بازتاب خیلی خوبی در سطح دنیا داشت.

همچنین رئیس فیفا بیان کرد اندونزی به عنوان میزبان مسابقات جام دنیای زیر 20 سال در سال 2021 انتخاب شده است. پرو نیز به عنوان میزبان مسابقات جام حهانی زیر 17 سال در سال 2021 معرفی گردید. با اعلام فیفا همچنین روسیه از مسابقات جام دنیای فوتبال ساحلی 2021 میزبانی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 314

به "چین رسماً میزبان جام جهانی باشگاه های 24 تیمی شد، دو برابر شدن بودجه فوتبال زنان توسط فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین رسماً میزبان جام جهانی باشگاه های 24 تیمی شد، دو برابر شدن بودجه فوتبال زنان توسط فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید