کاهش نرخ بیکاری استان اصفهان به 5.7 درصد

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران/اصفهان استاندار سابق اصفهان با بیان اینکه گام هایی را برای توسعه استان با توجه به اسناد بالا دستی برداشته ام، گفت: تدوین طرح آمایش استان، تدوین حرکت استان به سمت توسعه و توجه به دولت الکترونیک، کاهش نرخ بیکاری استان به 5.7 درصد، شکل گیری محور نوآوری و افزایش 600 هکتاری گلخانه ها از جمله خدمات سه ساله اینجانب است.

کاهش نرخ بیکاری استان اصفهان به 5.7 درصد

عباس رضایی، امروز (دوشنبه- 19 مهرماه) در مراسم تکریم خود و معارفه استاندار نو اصفهان که با حضور وزیر کشور برگزار گردید، اظهار کرد: روزها در حال گذر هستند و همه تسلیم خداوند هستیم و آن چیزی که در این میان اهمیت دارد نقش انسان در تعالی دنیا است. تاریخ به خوبی گواه است که عالمان، فقیهان، عارفان و مخترعان مشعل توسعه دنیا را برافروخته اند و گروه بعدی کارگزارانی هستند که به مردم خدمت می نمایند و البته شهیدان صندلی ویژه ای دارند.

وی اضافه کرد: امام علی علیه السلام به موضوع تهذیب نفس و توجه به خدا تاکید دارند و اصل برادری را در زندگی جمعی محور قرار دادند. ایشان سیمای نظام اسلامی را در نامه 53 نهج البلاغه ترسیم نموده است.

به گزارش مجله آرنا، استاندار سابق اصفهان گفت: بهره گیری از فرهیختگان و دوری جستن از انسان های تهی مغز از وظایف مدیران است. بنده گام هایی را برای توسعه استان با توجه به اسناد بالا دستی برداشته ام. تدوین طرح آمایش استان، تدوین حرکت استان به سمت توسعه و توجه به دولت الکترونیک، کاهش نرخ بیکاری استان به 5.7 درصد، شکل گیری محور نوآوری، افزایش 600 هکتاری گلخانه ها، شناسایی 13 فناوری با قابلیت صادراتی، تهیه سند اقتصاد مقاومتی، پرداخت تسهیلات به فراوری نمایندگان، استفاده از پساب برای تامین آب صنایع که 55 میلیون متر مکعب است از جمله خدمات سه ساله اینجانب است.

رضایی گفت: تصویب برنامه سازگاری با کم آبی، ایجاد زیرساخت های زیربنایی استان، دو خطه شدن راه اصفهان به بافق، فعال کردن چهار پروژه آب از دیگر خدمات و فعالیت هایی بوده است که در سه سال گذشته انجام دادیم.

در سرانجام این مراسم سید رضا مرتضوی به عنوان استاندار نو اصفهان معرفی و از خدمات عباس رضایی - استاندار سابق قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1764

به "کاهش نرخ بیکاری استان اصفهان به 5.7 درصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش نرخ بیکاری استان اصفهان به 5.7 درصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید