کُری کلوپ برای بارسا: نیوکمپ دژ فوتبال نیست

به گزارش مجله آرنا، تهران- خبرنگاران- سرمربی قرمزهای آنفیلد هیچ نگرانی بابت رویارویی با آبی اناری ها در نیوکمپ ندارد چرا که معتقد است این استادیوم دژ فوتبال دنیا نیست.

کُری کلوپ برای بارسا: نیوکمپ دژ فوتبال نیست

به گزارش مجله آرنا، تارنمای خبری گل روز سه شنبه نوشت: یورگن کلوپ مصرانه بر این باور است که هیچ واهمه ای از دیدار پیش رو و خارج از خانه تیمش مقابل بارسلونا ندارد.

شاگردان کلوپ پیش از روشن کردن تکلیف تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان امسال در برابر چشمان طرفداران خودی در آنفیلد، امشب در نیوکمپ باید به میهمانی کاتالان ها بروند.

اما با توجه به فرم درخشان بارسایی ها در رقابت های امسال در خانه، چالشی نفس گیر در انتظار قرمزها است.

شاگردان ارنستو والورده در لیگ قهرمانان تا اینجای کار، چهار بازی از پنج بازی خود در نیوکمپ را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و تنها تیمی که توانست با امتیاز به خانه برگردد تاتنهام بود؛ این در حالی است که لیون و منچستریونایتد به ترتیب در مرحله یک هشتم و یک چهارم با نتایج 5 بر یک و 3 بر صفر در نیوکمپ با لیگ قهرمانان خداحافظی کردند.

کلوپ در این باره گفت: نیوکمپ تنها یک استادیوم است، استادیومی بزرگ اما قطعا دژ دنیای فوتبال نیست. بالاخره نوبت ما هم شد، پیش تر دیدیم که سایر تیم ها روزهای بدی را در نیوکمپ سپری کردند و حالا نوبت ما است که جو آنجا را تجربه کنیم البته امیدواریم که خوب باشیم.

با وجود اینکه کلوپ به تیمش اعتماد دارد اما این اطمینان مانع از این نشد که وی اذعان کند لیورپول نیمه نهایی را به عنوان تیمی با شانس پیروزی کمتر نسبت به بارسا شروع خواهد نمود.

وی در این خصوص ادامه داد: مقابل بارسلونا شما بی شک محتمل ترین گزینه پیروزی نیستید؛ با این وجود اطمینان دارم بازی فوق العاده ای برای طرفداران رقم خواهد خورد.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 102

به "کُری کلوپ برای بارسا: نیوکمپ دژ فوتبال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کُری کلوپ برای بارسا: نیوکمپ دژ فوتبال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید